Advies verkoop Scheppach

Sjander

Nieuw lid
19 okt 2020
8
0
Hallo allemaal, Graad en advies van jullie. Een paar jaar geleden kocht ik een prachtige Scheppach HMC2600 met een aantal hulpstukken, Langgatboor, Freesinrichting, Rondfreeshulpstuk, Doorvoerapparaat en veel reservedelen. Ik kocht hem voor het klussen aan het net gekochte huis. Alleen gebruikt om overzet traptreden te maken. En twee luiken die nog moet maken. Maar alles staat enorm in de weg dus ik wil alles gaan verkopen. Ik wil er een redelijk bedrag voor krijgen, maar wat is redelijk. Ik wil eigenlijk niet adverteren op Marktplaats, geen zin in al die domme reacties en discussies.
Wat is nu redelijk denken jullie om te vragen voor een dergelijke combinatie.
Ik ben dankbaar voor een nuttig advies. Sjander.
 

Sjander

Nieuw lid
19 okt 2020
8
0
Het lukt niet om PB berichten te beantwoorden. Waarom begrijp ik niet. Maar jullie die mij persoonlijk een bericht hebben gestuurd, bedankt daarvoor. Ik ga foto's maken. Ik heb de laatste uitvoering, met relais sturing en motorrem Ook de boor/schaafas draait de andere kent op. Dus rechtsdraaiende boren. Groet, Sjander.
 

Sjander

Nieuw lid
19 okt 2020
8
0
Ik heb hier gisteren de advertentie opgegeven, zie echter niets verschijnen. Ik ga maar een ander platvorm voor de verkoop zoeken.
SjanderDSCF5403.JPGDSCF5403.JPG
 

Sjander

Nieuw lid
19 okt 2020
8
0
Gisteren een nieuw verkoop onderwerp gestart, daarbij 10 foto's en een omschrijving van de gehele set. Dat werd niet meteen geplaatst, er moest iets van goedkeuring komen. Zo begreep ik dat. Ik kan er niets meer van terugvinden, dat is wat ik nu gemeld heb. Nog een foto:
DSCF5385.JPGDSCF5388 - kopie.JPG
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Gebeurd soms.

Als je op je profiel klikt en berichten kan je hem als het goed is zien staan. (dacht dat het daar was)
 

Sjander

Nieuw lid
19 okt 2020
8
0
Dan maar even in verkorte vorm hier.
HMC2600 als nieuw, 230 Volt. Langgatboor, freesinrichting met o.a. roltafel, aanvoerapparaat, twee ophangbeugels voor hulpstukken, nieuwe Scheppach afzuiginrichting, gereedschap, twee setjes nieuwe beitels. Het geheel op een afneembaar frame met zwenkwielen. Ook de HMC heeft een rijinrichting. Zeer weinig gebruikt. Vraagprijs € 1950,=DSCF5401.JPGDSCF5390.JPG
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.