advies bouwstofzuiger

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
DIe heeft maar iets van 1200 watt max op het stopkontakt.

Ik wil wel iets goeds kopen, geschikt voor de zaagtafel en dergelijke. Maar vanwege de cycloon is het formaat van opvangbak niet zo belangrijk. Als de Midi en de 26 verder een soort van gelijk aan elkaar zijn zou de midi dus net zo goed moten voldoen.
Het stopcontact kan 2200 W leveren volgens Festool.

34317E99-73DD-450A-9508-5D5BD80A4656.png
 

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
414
14
DIe heeft maar iets van 1200 watt max op het stopkontakt.

Ik wil wel iets goeds kopen, geschikt voor de zaagtafel en dergelijke. Maar vanwege de cycloon is het formaat van opvangbak niet zo belangrijk. Als de Midi en de 26 verder een soort van gelijk aan elkaar zijn zou de midi dus net zo goed moten voldoen.
Wat is je budget?
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.760
733
Enschede, Twente
Volgens mij zijn de Midi en de CT26 wel verschillend, maar ik kan ze niet vergelijken (heb zelf een Midi, ouder model met nieuwe top). Wat ik wel weet is dat de Midi en Mini bijna gelijk aan elkaar zijn — op drie onderdelen na (de bodemunit dus).
Ik zou bij de keuze meenemen of je een invoergat boven in plaats van voor kunt hanteren bij het dagelijks gebruik. De Mini/Midi zijn de enige die een aansluiting bovenin hebben, wat het combineren met een opzet cycloon moeilijk maakt.
 

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
267
48
Zeewolde
Volgens mij zijn de Midi en de CT26 wel verschillend, maar ik kan ze niet vergelijken (heb zelf een Midi, ouder model met nieuwe top). Wat ik wel weet is dat de Midi en Mini bijna gelijk aan elkaar zijn — op drie onderdelen na (de bodemunit dus).
Ik zou bij de keuze meenemen of je een invoergat boven in plaats van voor kunt hanteren bij het dagelijks gebruik. De Mini/Midi zijn de enige die een aansluiting bovenin hebben, wat het combineren met een opzet cycloon moeilijk maakt.

Maar ook op de Midi kan je de slang naar de zijkant voeren, daar zit een uitsparing voor. Op beide kun je ook een systainer zetten. Dus in plaats van een systainer kan er ook een cycloon op.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.