Advies (bouw)stofzuiger tot € 200,-

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Zelf had ik een tijdje terug een Starmix TS1214 voor € 119,- gekocht. Deze heeft geen in-of uitschakelautomaat, maar heeft wel de hoogste onderdruk en hoge luchtverplaatsing.
Samen met een cycloon en iets gelijkwaardigs (eigen produktie) blijft mijn stofzuigzak als nieuw. En met mijn draadloze aan/uit schakelaar, zet ik de afzuiging op afstand aan of uit.
Succes met je zoektocht.
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Het voordeel van de mv 3 p is dat ie een vlakke bovenzijde heeft en je er daardoor makkelijk een ton bovenop monteert.
Ik probeer er aan te denken om vanavond een fotootje te posten van mijn setup.

hallo hans ik ben benieuwd naar jouw setup. Zou je alsnog de foto willen plaatsen?

ik heb dezelfde stofzuiger

gr marc
 

jvdmolen

Actieve deelnemer
25 dec 2013
67
0
Ulrum
Zelf heb ik een Kärcher, hiervoor zelf een cycloon gemaakt met een bak er onder.
Voor de inschakeling heeft m'n pa van een stekkerdoos van de pc (een met masterslave) losse stopcontacten op een rij gemaakt. Kan nu dus meerdere apparaten er in doen en alleen maar de stofzuiger gaat aan.
Voor het schuren is het wel makkelijk om een regeling te hebben. Maak zelf nog wel eens mee met kleine stukken plaat en korrel 150 dat je de plaat zo op tilt en dit is ten nadele van het schuurpapier. Dit gaat sneller vol zitten. Hiervoor heb ik eigenlijk het zelfde gedaan als ook op een standaard stofzuiger stang zit. In 1 buis een gat maken en een andere buis er om heen die hem af kan sluiten. Werkt perfect.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.