Advies afkortzaag

Rick84

Nieuw lid
28 nov 2023
14
1
Goes
En nog een vraag: iemand advies waar je die beste kunt bestellen? Ook qua service van een zaak enzo
 

Wim ()

Actieve deelnemer
1 jun 2023
79
23
België, Limburg
Zeker voor Duitse merken even op Idealo.de kijken dan vind je de goedkoopste Duitse shop en dat scheelt vaak nog wel wat met NL. Wel even opletten dat niet alle buiten DE verzenden. Zelf heb ik al bij alongo en GoTools besteld zo, de laatste duurt wel een paar dagen /week voor het verzonden wordt zelfs in stock.
*Mijn insteek is dat ik als hobby gebruiker een pro-merk machine toch niet binnen garantie verrekt ga krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: LukeB2530

Ben55

Nieuw lid
26 dec 2019
12
9
Als je waarschijnlijk veel stukken moet na elkaar wilt afkorten zijn afkortzagen ideaal. Ik gebruik veelal m’n Mafell inval zaag (top!) of gewoon de zaagtafel met nauwkeurige verstekmeter
 

Rick84

Nieuw lid
28 nov 2023
14
1
Goes
Heb een ls1019l besteld. Komt als het goed is morgen binnen. Dan ga ik als eerste een hoogslaper voor mn dochtertje maken.in hoogte verstelbaar zodat het bed later omhoogkan voor een bureau eronder
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.