Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb dat inderdaad wel eens op youtube langs zien komen. Het lijkt me alleen erg lastig sturen, of valt dat mee? Een spanzaag zelf maken lijkt me ook nog wel een leuk project. Wellicht toch een betere optie dan een handzaag.
Heb je een pax zaag wel eens in je handen gehad?
Baptist heeft ze. Persoonlijk vind ik het handvat niet goed passen in mijn handen. Ik zou gewoon kijken op marktplaats. Die adviezen zijn hierboven al geven.
Haast? Kijk eens bij ducotools. Ik krijg bijna elke avond rond 24.00 uur een mail voor de nieuwe dingen. Voor een mooie dissitonzaag moet je vaak snel zijn.
1. scherpen/vijlen moet je toch, dus deze kun je meteen op schulp omvijlen. (heeft af fabriek een soort multifunctionele zetting)
2. "geen enkel" handvat is fijn, dus je moet toch aan de bak. Deze hebben rot handvaten, maar hebben wel lekker veel hout om je op uit te leven. Rex Kueger heeft modellen om uit te knippen en op het handvat te plakken en vast wel ergens een filmpje er over.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.