aanschaf cirkelzaag slijpmachine

atlas1302e

Nieuw lid
19 mei 2014
24
0
Klopt, we werken met Metabo, Makita, Hitachi, Dewalt om maar een paar merken te noemen. Vandaar mijn vraag...en het is duidelijk.:cool: maar het gaat er ook om wie dat gereedschap in handen heeft, machinegevoel heet dat of zo iets. Heb een Tendo tool zaagcombinatie, we maken er echt van alles mee hier in Africa..de beitels slijpen we zelf, vlijmscherp...alleen nog de bladen.
Maar ik denk dat ik dat slijpgedoe maar laat zitten, A: de bladen zijn het niet waard B: voor niet te duur koop je een stapeltje goede bladen, geen getob. De gebruikte bladen verkopen we wel weer...we blijven kaaskop hoor.
 
Laatst bewerkt:

atlas1302e

Nieuw lid
19 mei 2014
24
0
Niet omdat het daar nou zo helemaal geweldig is, maar in Nederland kan niets meer en alles moet. Hier moet niks en alles kan....:cool: Bovendien wil ik zelf uitmaken of ik tussen de Marokkanen, Turken, Chinesen, Surinamers, Antillianen etc...etc... wil zitten, maar in Nederland krijg je die er gratis bij, niet een beetje..maar een heleboel.
Dus ik wil niet discrimineren en ga gewoon ergens naar toe waar waar ze mij respecteren. Bovendien is het Cabo Verde, ook Africa maar dan heel anders.
 
Laatst bewerkt:

atlas1302e

Nieuw lid
19 mei 2014
24
0
Nee gelukkig niet RHYNIX uit BELGIE!, en ook geen belgische merken;) ik kan je ook wel een paar portugeese merken noemen...wedden dat je daar geen een van kent.:p kom nou eens met een gemotiveerd antwoord joh, in plaats van weddenschappen afsluiten.
Geef mij dan eens 1 goed merk, die volgens jou voldoet om bladen te slijpen?
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.