Aangeboden, rond eiken tafelblad (GRATIS)

Status
Niet open voor verdere reacties.

StephanS

Actieve deelnemer
14 jun 2012
73
42
59
Geldrop
Hoi mede Forummers,

Voor de liefhebber, GRATIS op te halen, een massief eiken tafelblad met een diameter van 100 cm en een dikte van 6 cm.

Af te halen in Geldrop.

Er is nog wel enig schuurwerk (of schaafwerk) nodig om het blad weer helemaal tiptop in orde te maken, maar dat lijkt me geen probleem.
Zet er een mooi stalen of houten onderstel onder en je hebt een leuke eettafel of een leuke salontafel. Voorbeelden genoeg op pinterest e.d.

Ik hoor graag van jullie!

Stephan


cr_IMG_20200619_133904224.jpgcr_IMG_20200619_133919088.jpg
 

paulus

Actieve deelnemer
29 dec 2011
82
4
Wijchen
Hallo Stephan,
Ik heb wel interresse in jouw tafelblad en poten. Als het nog beschikbaar is kom ik het graag bij je ophalen
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
En mocht Paulus er vanaf zien, dan heb ik interesse. We willen hier graag een ronde eettafel van een meter, en ik was er nog niet aan begonnen 😄
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.379
833
70
Veldhoven
En een tip voor die mensen die denken dat ze achter het net vissen:
Ga eens naar de lokale kringloopwinkels. Daar barst het van de eiken tafels!
 

StephanS

Actieve deelnemer
14 jun 2012
73
42
59
Geldrop
Dat klopt, maar daar komt dit blad niet vandaan. Deze heb ik samen met zijn grote broertje (120 cm) op marktplaats gescoord. Daar heb ik zelf een stalen matrix poot ondergezet en staat nu in de keuken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.