[Aangeboden] Kunz schaaf en Pfeil beitel set

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaran

Nieuw lid
5 aug 2021
4
0
Almere
Vanwege een ontstane handicap ga ik helaas niet meer verder als houtbewerker.
Het meeste van mijn gereedschap is al de deur uit, maar voor deze schaaf wil ik een plekje vinden aan iemand die er echt om geeft en mee aan de slag wil.
Het gaat om een Kunz Bankschaaf nr.4
Middellange schaaf met houten handvatten en massief stalen lichaam.
Komt met een vrijwel nieuwe originele Duitse schaafbeitel met een hardheid van maarliefst 62.
Slijpen is dus nooit meer nodig ;)
Deze had ik in gebruik tijdens mijn opleiding en aan beide zijden staan mijn initialen, zodat ik altijd wist welke van mij was.

De schaaf is in nette staat en altijd goed onderhouden, hij kan nog lang mee als je er goed voor zorgt.
Je mag de schaaf overnemen voor 60 euro indien je beloofd hem daadwerkelijk in gebruik te nemen en niet direct weer verkoopt.
Mocht je er meer voor over hebben dan is dat altijd welkom, er is een baby op komst in februari, en ik heb gehoord dat die duur zijn!
 

Bijlagen

  • 20210805_130807.jpg
    20210805_130807.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 73
  • 20210805_130320.jpg
    20210805_130320.jpg
    114,6 KB · Weergaven: 74
  • 20210805_130344.jpg
    20210805_130344.jpg
    79,6 KB · Weergaven: 70
  • 20210805_130401.jpg
    20210805_130401.jpg
    44,6 KB · Weergaven: 67
  • 20210805_131043.jpg
    20210805_131043.jpg
    91,4 KB · Weergaven: 67
  • 20210805_130135.jpg
    20210805_130135.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:

ertrike

Actieve deelnemer
8 apr 2020
55
41
Wageningen
Vanwege een ontstane handicap ga ik helaas niet meer verder als houtbewerker.
Het meeste van mijn gereedschap is al de deur uit, maar voor deze schaaf wil ik een plekje vinden aan iemand die er echt om geeft en mee aan de slag wil.
Het gaat om een Kunz Bankschaaf nr.4
Middellange schaaf met houten handvatten en massief stalen lichaam.
Komt met een vrijwel nieuwe originele Duitse schaafbeitel met een hardheid van maarliefst 62.
Slijpen is dus nooit meer nodig ;)
Deze had ik in gebruik tijdens mijn opleiding en aan beide zijden staan mijn initialen, zodat ik altijd wist welke van mij was.

De schaaf is in nette staat en altijd goed onderhouden, hij kan nog lang mee als je er goed voor zorgt.
Je mag de schaaf overnemen voor 60 euro indien je beloofd hem daadwerkelijk in gebruik te nemen en niet direct weer verkoopt.
Mocht je er meer voor over hebben dan is dat altijd welkom, er is een baby op komst in februari, en ik heb gehoord dat die duur zijn!
Ik heb zeker interesse. Ik stuur je een pm!
 

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
252
102
Vanwege een ontstane handicap ga ik helaas niet meer verder als houtbewerker.
Het meeste van mijn gereedschap is al de deur uit, maar voor deze schaaf wil ik een plekje vinden aan iemand die er echt om geeft en mee aan de slag wil.
Het gaat om een Kunz Bankschaaf nr.4
Middellange schaaf met houten handvatten en massief stalen lichaam.
Komt met een vrijwel nieuwe originele Duitse schaafbeitel met een hardheid van maarliefst 62.
Slijpen is dus nooit meer nodig ;)
Deze had ik in gebruik tijdens mijn opleiding en aan beide zijden staan mijn initialen, zodat ik altijd wist welke van mij was.

De schaaf is in nette staat en altijd goed onderhouden, hij kan nog lang mee als je er goed voor zorgt.
Je mag de schaaf overnemen voor 60 euro indien je beloofd hem daadwerkelijk in gebruik te nemen en niet direct weer verkoopt.
Mocht je er meer voor over hebben dan is dat altijd welkom, er is een baby op komst in februari, en ik heb gehoord dat die duur zijn!
En de beitels-set? daarin ben ik wel geïnteresseerd
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Als Ertrike hem nog niet heeft over genomen, hou ik me graag aanbevolen.
Een nr4 (of 4.5) mist hier nog en zou ik goed kunnen gebruiken.
PB gestuurd
 
Laatst bewerkt:

jaran

Nieuw lid
5 aug 2021
4
0
Almere
En de beitels-set? daarin ben ik wel geïnteresseerd
Bedankt voor de interesse.
De beitelset was direct al verkocht, daarna heb ik het bericht aangepast en de foto's van de beitels weggehaald, maar blijkbaar vergeten de titel aan te passen.
Ik heb nu contact met Ertrike wat betreft de schaaf.
 

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
Ik had ook wel interesse maar ben zeker te laat.....Maar maak nu gebruik om je succes te wensen met het aanvaarden en verwerken van je handicap.... succes.
 

jaran

Nieuw lid
5 aug 2021
4
0
Almere

Ik had ook wel interesse maar ben zeker te laat.....Maar maak nu gebruik om je succes te wensen met het aanvaarden en verwerken van je handicap.... succes.
Bedankt!
Het is indertussen al 4 jaar terug, dus ondertussen gelukkig wel andere creatieve bezigheden gevonden.
Niettemin, het is toch vervelend afscheid te moeten doen van al mijn gereedschap, maar hopelijk heeft zo iemand anders er plezier van!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.