50x 25mm tx10 bits, wera

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
301
119
Zuid Holland
Hoi allemaal,

Ik ga weer wat bitjes bestellen, te weten:

Wera 05072446001 867/1 Z TORX® DIY bits, TX 10 x 25 mm, 100-delig​


Dit voor 44.50 op Amazon.
(https://www.amazon.nl/Wera-05072446001-TORX®-bits-100-delig/dp/B004MAJNBQ)

Kleinere aantallen zijn *veel* duurder om aan te schaffen maar 100 bits krijg ik ook niet zinnig op.
Wie wil tegen kostprijs de helft van deze bits overnemen? Dit betreft dus 50 bits, voor 22.25

Als iemand 'meedoet' bestel ik ze morgen even, heb je ze van de week wel binnen :)
Ik woon in Alphen a/d Rijn, werk in Den Haag maar kan ze ook prima in een enveloppe doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
301
119
Zuid Holland

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Volgens mij zijn ze al weer duurder.
Trouwens T10 is nouniet de meest gebruikte maat.
 

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
232
58
Ik heb verschillende merken geprobeerd, maar ben het meest te spreken over dynaplus. Qua grip in de schroefkop en “slijtage”. Ik gebruik gewone accu schroefmachine en slagschroefmachine. T10 tot T40, doosje van 10 kost rond de €11.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Ik heb verschillende merken geprobeerd, maar ben het meest te spreken over dynaplus. Qua grip in de schroefkop en “slijtage”. Ik gebruik gewone accu schroefmachine en slagschroefmachine. T10 tot T40, doosje van 10 kost rond de €11.
Hier hetzelfde, van alles geprobeerd en de bitjes van wurth gaan het langst mee. Maar dynaplus bitjes zijn ook prima. Ben alleen geen fan van hun schroeven.
 

Fredje kroketje

Actieve deelnemer
31 okt 2017
62
20
Bij verschillende fabrikanten krijg je bij een pak schroeven ook er een bitje bij. Bijvoorbeeld bij Forgefast (te koop bij o.a.Toolstation).

Die bitjes kosten niets en zitten ontzettend goed. Ter illustratie, na 200 schroeven van 100x4,5 is het bitje nog top. Daarnaast heet TX al een ongekende grip dus maakt het mijns inziens minder uit of het een WERA bitje is.
 

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
301
119
Zuid Holland
Wow dit is lekker ontspoord. Ik zoek iemand om mee bitjes te kopen, ondanks dat ik de discussie altijd enorm waardeer was dat niet het doel van dit topic.

Ik gebruik vnml Spax schroeven en daar krijg je geen bitjes bij. Gekregen bitjes gaan eigenlijk altijd linea recta de prullenbak in bij mij, ik heb een hekel aan net-niet-goed passende bitjes. Bouwmarktspullen vallen daar toch wel vaak onder. Die van Woodies zijn overigens wel okay.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fredje kroketje

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
301
119
Zuid Holland
over de kwaliteit kan ik niet oordelen
ik zie 'DIY' staan
zelf gebruik ik hoofdzakelijk wera PZ2
heb bij amazon.nl de prijs opgezocht
100 voor 35 euro, maar dhz
of 1 voor 3,8
er blijkt wera en wera te zijn


Ja je hebt de gewone bitjes genomen en de diamant-gecoate uber-de-luxe dingen. Die werken prima maar ik vind ze niet zoveel beter dan de gewone.



Wellicht beter dat ik even een regulier topic open, dan kan deze marktplaats dicht ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.