2k vul pasta/plamuur, welke is geschikt en betaalbaar.

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
69
7
Oss
Als het erna geschilderd word kan er niet veel mee gebeuren. Op mijn werk in de betonbekisting word al het hout en plaatmateriaal met dat spul geplamuurd juist omdat het geen vocht opneemt. Hebben ook reddevil of albastine gehad dat is helemaal niet geschikt
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.739
2.598
Gaanderen
Bij gewoon schilderwerk op hout breekt dit eruit. Ook al grond je 2 keer en lakt 2 keer af. Staat niet voor niets in de gebruiksaanwijzing. Ik neem niet aan dat bij jullie werk de bekisting langer dan een jaar blijft zitten dus dat is een geheel andere toepassing dan waar de meesten dit hier voor gebruiken. Ik gebruik het ook als randafdichting van mdf. Maar wederom binnen.
 

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
69
7
Oss
Ze gebruikte het om standaard panelen te repareren die zijn constant buiten. Veel alternatieve zijn er niet echt of wat flexibel blijft of sommige worden niet hard. Ja kan en klare potjes. Voor mdf gebruik ik het niet goede verf doet wonderen. Deed het eerst met plamuur maar over gestapt naar andere verf. Scheelt een stuk en bij stoten beschadigd de plamuur ook
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.