250.000e bericht op het forum!!!

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Het viel me zojuist op dat kort geleden het 250.000e bericht op het forum is geplaatst!!

Een kwart miljoen berichten in 9 jaar tijd! Daar hebben we met z'n allen een goede bijdrage aan geleverd. Dankzij het mooie initiatief van Jaap hebben we nu een prachtig forum waar we in goede harmonie over onze interesse in houtbewerking van gedachten kunnen wisselen.

Als ik het goed heb teruggeteld was Bruina de plaatser van het bericht van deze mijlpaal.

Allen proficiat met dit resultaat en op naar de half miljoen:rolleyes:

Fons
 
P

Pel

Guest
Gefeliciteerd met deze mijlpaal, ik zag ook dat we inmiddels 18.346 leden hebben die zich bij woodworkin.nl hebben aangemeld, op naar de 20.000.

Groet Pel.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Ja mooi he! En dan zijn we ook nog bescheiden posters, zou graag in een volgende variant van de forum software een "like" systeem als op FB willen hebben.

En ik hoop velen van jullie live te zien op de komende Open Dag Hout op 15 oktober in Zutphen. Kreeg net van Didier SirJacobs een heel aardig berichtje dat hij 3 bekers gedraaid heeft, als prijs voor het mooist en origineelste werkstuk dat jullie meenemen.

Fijne zondag allemaal!

jaap
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Gefeliciteerd met deze mijlpaal, ik zag ook dat we inmiddels 18.346 leden hebben die zich bij woodworkin.nl hebben aangemeld, op naar de 20.000.

Groet Pel.

Kwanititeit is ook niet alles... Ik zat op een ander forum / community waar heel hard geschermd werd met 'aantal leden'. Met wat gepluis door de userdatabase bleek dat 95% alleen een keer ingelogd was of 1 post had gedaan. Wat mij betreft is juist de diversiteit van achtergronden (machinaal / hand, prof / amateur), de bereidheid om op een positieve manier kennis te delen en het lage aantal trolls een reden om hier vaak terug te keren. Dus graag meer leden die daar aan mee doen ;)
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Het zijn bij ons ook zeker niet allemaal actieve forummers, maar we hebben ook veel die wel regelmatig lezen, maar toch de schroom hebben (of geen nieuws) om zelf een keer wat te posten. En er zitten ruim 1000 spammers tussen, die met de huidige software alleen 1 voor 1 handmatig te verwijderen zijn. Spammers zijn in dit geval door softwarerobots aangemaakte gebruikers; ondanks dat ik regelmatig check, schijnt het toch dat de beveiligingscode openbaar wordt en dan sproeien ze soms naar binnen.
Ooit maar een keer opschonen... tot die tijd reuze blij met alle actieve forummers!

jaap
 

Hirumili

Actieve deelnemer
30 sep 2014
129
18
Drachten
De 1 stelt een vraag, diversen antwoorden en vaak ontzettend veel lezen mee.
Onder andere daarvoor is dit forum een fantastische geschenk.

Allen dank daarvoor.

groet, Michael
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.