Weest alleen bij deze uitgenodigd om elkaar te ontmoeten in Rotterdam op 11 februari. (ik heb de knoop maar doorgehakt)
Van 13:00 tot 17:00 zijn jullie welkom op Burgemeesterbosstraat 46 te Rotterdam.
Dit is een oud basisschool gebouw dat nu een kunst collectief is geworden.
Hier heb ik mijn werkplaats.
De Forum dag in Den haag kan wat mij betrefd gecombineerd worden. Ik wil best over 2 maanden naar Den Haag komen?? Zover is dat nou ook weer niet!
Wat gaan we die middag allemaal doen?
Alles wat we samen maar willen
. Houtdraai demo`s, hout ruilen, kennis uitwisselen, nieuwe tools laten zien, vragen stellen etc!
Zal ik ook een uitnodiging maken die ik op kan hangen in het Hout- en Meubileringscollege? Of willen we liever met houtbewerkers afspreken die echt in de praktijk bezig zijn?
Van 13:00 tot 17:00 zijn jullie welkom op Burgemeesterbosstraat 46 te Rotterdam.
Dit is een oud basisschool gebouw dat nu een kunst collectief is geworden.
Hier heb ik mijn werkplaats.
De Forum dag in Den haag kan wat mij betrefd gecombineerd worden. Ik wil best over 2 maanden naar Den Haag komen?? Zover is dat nou ook weer niet!
Wat gaan we die middag allemaal doen?
Alles wat we samen maar willen
Zal ik ook een uitnodiging maken die ik op kan hangen in het Hout- en Meubileringscollege? Of willen we liever met houtbewerkers afspreken die echt in de praktijk bezig zijn?