Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Woodworking.nl niet of slecht bereikbaar

Vanmiddag en vanavond is ons aller forum woodworking.nl slecht of niet bereikbaar. Ons forum draait op een eigen server in een Duits datacenter, maar de domeinnaam woodworking.nl is ondergebracht bij provider Hostnet. Hostnet is het slachtoffer van een DDOS aanval op hun dns servers en daar zijn/waren wij ook pineut van. Excuses voor de overlast. Meer info via deze link.

jaap

niets van gemerkt

En ik maar denken dat de IT mensen op het werk de site hadden geblokkeerd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LMM Bekijk Berichten
    niets van gemerkt
    het is goed in de war, minder dan een derde van de mensen online die we normaal hebben.

jaap

Was de hele avond onbereikbaar, ik kan er nu pas weer in. Je zit in no-time weer op normale aantallen denk ik, Jaap.

Groet, Rob.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Dacht dat het aan mijn ipad lag. :-).
    Pkan alleen heel af en toe op de site.

Verhuis je domeinnaam naar Antagonist. Betrouwbaar en serviceminded. Kan ik van Hostnet niet zeggen. Dat kon ook wel eens de reden van de DDOS attack zijn.

<Verhuis je domeinnaam naar Antagonist. Betrouwbaar en serviceminded. Kan ik van Hostnet niet zeggen. Dat kon ook wel eens de reden van de DDOS attack zijn.>

DDOS heeft helaas niet alleen met betrouwbaarheid te maken.
    Je kunt wel stellen dat kleinere providers minder last kunnen hebben van DDOS aanvallen omdat de impact kleiner is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jjjlll Bekijk Berichten
    <Verhuis je domeinnaam naar Antagonist. Betrouwbaar en serviceminded. Kan ik van Hostnet niet zeggen. Dat kon ook wel eens de reden van de DDOS attack zijn.>

DDOS heeft helaas niet alleen met betrouwbaarheid te maken.
    Je kunt wel stellen dat kleinere providers minder last kunnen hebben van DDOS aanvallen omdat de impact kleiner is.
    Ik denk eerder dat die DDOS aanval is ingezet door een klant die zich belazerd voelde. Antagonist is geen kleintje.
    Als ik m'n tekst nog eens doorlees begrijp ik je reactie. Maar bij het horen van de naam Hostnet gaan bij mij alle stekels omhoog.
    Ik stop met de discussie, anders krijg ik nog een ban aan m'n broek en daar is dit forum véél te gezellig voor.
    Voor details liever PB

Peter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jjjlll Bekijk Berichten
    kleinere providers minder last kunnen hebben van DDOS aanvallen omdat de impact kleiner is.
    Bij ovh.com een grote provider claimen ze een bandbreedte van 480Gbps tijdens een aanval, de meeste DDOS verzuipen in zoiets denk ik.

Forum Rechten