Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 81

Onderwerp: Japanse zaag duur ?

Japanse zaag duur ?

Mijn zusje is net terug uit Japan ( gaat ze vaker heen ) en heeft voor mij een souvenier meegenomen... een Japanse zaag... mijn 1e !!!
    Ik vroeg haar : wat kost zo'n zaag ? ze zei... ach omgerekend nog geen 10 euro... en dit was niet eens de goedkoopste... ik zei tegen haar : kun je mooi handeltje mee beginnen

nog niet mee gezaagd... denk dat ik morgen ff 1 zaagsnede ga maken

japanse zaag.jpg

Nou, als ze nog een keer gaat

Mooi spul, ben benieuwd hoe dat zaagt trouwens.
    Houterig mannekke

Ziet er mooi uit. Ik heb er twee ruim een jaar geleden bij de Lidl gekocht voor 7.50. Ik zit te wachten tot ze ze weer hebben.

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    ik heb hem in arnhem gekocht, vond de prijs redelijk, maar € 10,- of nog minder is geen geld!

ik zaag er graag mee, dus je zult er vast veel plezier aan beleven

@wim Als ze weer bij de lidl liggen graag een berichtje op het forum

Cas

Mooi cadeau, een kleine afkort zaag Z-saw bedoelt voor het fijnere werk.

Ik ben wel benieuwd naar die lidl zagen en welke dat juist zijn. Heeft er iemand foto's van?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Ziet er mooi uit. Ik heb er twee ruim een jaar geleden bij de Lidl gekocht voor 7.50. Ik zit te wachten tot ze ze weer hebben.
    Die heb ik ook gekocht destijds, een prima zaagje (ik heb ook een andere die 6 maal zo duur is maar een heel stuk minder zaagt.). Omdat ik hem voor werkelijk alles gebruik hoop ik ook dat tie binnenkort weer bij de Lidl te koop is.

Ik kijk elke week maar je weet bij dit soort bedrijven nooit wanneer het weer in de folder komt. Ook kan het zo maar zijn dat de volgende partij bij een andere leverancier vandaan komt. De kwaliteit kan dan ook anders zijn.

Ik zag ze een jaar of 6,7 terug bij ons in de lidl liggen, maar wist toen nog niet tot wat ze in staat zijn.
    Ze waren wel duurder, zo rond de 20€. Jammer dat ik er toen geen kocht ;-).

Ik heb 2 Japanse zagen, maar zaag toch vooral met mijn westerse. Heb 2 goeie ouwe Sandvik rugzagen, nog van die met bakkelieten handvat.
    Die zijn echt super, relatief makkelijk vlijmscherp te vijlen en een goeie standtijd. Zaagt heerlijk!

Mijn voorkeur is vooral een kwestie van gewoonte en opleiding vermoed ik, heb zeker niks tegen Japanse zagen, en 'k gebruik ze ook te pas en te onpas ;-)

Steven
    Als de kat van huis is...
    ...wordt de melk zuur
    www.houtentiek.be

Ik ben nog steeds benieuwd naar die zagen nu ik er zoveel goeds over hoor. Enkele foto's zouden fijn zijn dan kan ik het merk achterhalen en zien waar ze te vinden zijn. Alsook misschien iets meer vertellen over hun eigenschappen.
    Ik veronderstel dat die lidl zagen blauw geharde tanden hebben?

Forum Rechten