Flatstalker 18 de luxe

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Ja klopt ik heb net bij de nationale nederlanden prijsopgaven gevraagt.dus even afwachten.
Gr.placebo
 

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
724
288
RegioRotterdam
Heb je wel een CE markering geregeld? Dat zou niet per se hoeven voor een zelfbouw voor eigen gebruik binnen Nederland maar ik kan me voorstellen dat een verzekeraar dat wel als voorwaarde stelt. Ook goed om te hebben bij eventuele verkoop.

 
  • Leuk
Waarderingen: placebo

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.841
895
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Heb je wel een CE markering geregeld? Dat zou niet per se hoeven voor een zelfbouw voor eigen gebruik binnen Nederland maar ik kan me voorstellen dat een verzekeraar dat wel als voorwaarde stelt. Ook goed om te hebben bij eventuele verkoop.

Zelf een vaartuig bouwen​

Bent u als particulier van plan zelf een pleziervaartuig te bouwen, dan hoeft het vaartuig niet te voldoen aan de eisen uit de Wet pleziervaartuigen 2016. Voorwaarde is wel dat u het vaartuig volledig zelf bouwt en er zelf mee gaat varen. Bovendien mag u het vaartuig pas 5 jaar na de eerste vaart doorverkopen. Verkoopt u het binnen die 5 jaar, dan moet u alsnog aantonen dat het vaartuig aan de Wet pleziervaartuigen 2016 voldoet. In dat geval moet u ook een beoordeling-na-bouw laten uitvoeren en het vaartuig voorzien van een bouwersplaatje, CE markering en WIN-code.

Gelinkt vanuit het bovenstaande document...
 
  • Leuk
Waarderingen: placebo en ZotVanHout

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Bedankt voor het meedenken(y)(y)(y)
ik kreeg net een berichtje van de Nationale Nederlanden
dat mijn boot bij hun verzekerd kan worden:).
 
  • Leuk
Waarderingen: Efvee

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Ik heb nog "even" het draadje van begin tot eind doorgebladerd. Je bent in 2009 begonnen, en in 2022 drijft de boot.

Respect voor je doorzettingsvermogen. Het is een prachtige boot geworden, waar jullie heel wat vaarplezier van kunnen beleven!

Als je nog wat mooie fotos van de boot hebt, dan zou dat leuk zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: placebo

RoboW

Actieve deelnemer
31 jan 2019
137
35
Headvillage
Gefeliciteerd ! ( met de eerste vaart, het doorzettingsvermogen, en bovenal het resultaat ! )

Een hele diepe buiging van deze zijde ... CHAPEAU
 
  • Leuk
Waarderingen: placebo

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.