Anti Festool bij webshops

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.116
241
Goeree-Overflakkee
neel, nachtwacht en markkelner bedankt. Ik ga de dealer hiermee om de oren slaan :)

Ik had er trouwens niet bij verteld dat ik erg tevreden ben over de Kapex ;)
 
D

DervishD

Guest
Nee, mijn Festool. Na m'n werk ff opgehaald van het depot van DPD.
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de review van jou en je collega's!
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
ff wat anders is je Decoupeer 400 terug omdat je zool niet goed vast zit op de body? Zo ja daar kunnen ze niks aan doen, zoals een aantal 'open' mensen van festool zeggen ontwerpfoutje.

Ik heb zelf dit probleem ook gehad, de eerste werd na 1 dag omgeruild, dit betrof alleen de eerste serie.
Heb met de andere problemen gehad met recht zagen in bochten, het zaagblad liep uit de geleiding, ik dit is inmiddels opgelost en dat was binnen 48 uur. op maandag middag weggebracht, op woensdag alweer klaar.
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Ehhmmm, Beste Baas....

De link werkt niet :(

klopt, het hele draadje verwijderd. Krijg nogal wat mail, waarin forummers zich ergeren over de reclame berichten die er steeds verschijnen over 1 bepaald merk, allemaal geplaatst door posters met 1 of 2 berichten in hun historie. In de mail maken deze forummers zich, terecht naar onze mening, zorgen over het karakter van het forum, dat door deze wijze van berichtgeving een onplezierige en ook ongewenste sfeer krijgt. Ook persoonlijk ben ik er wel klaar mee dat aanhangers van het rode merk anderen blijven kleineren en geen werkstuk laten zien. Dit komt het forum echt niet ten goede, schrijf wat leuks over je gereedschap en laat vooral zien wat je er mee maakt.

uw beheerder
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
that's the spirit!

Less yapping, more actual sharing!

en als iemand het boeiend vindt: ik heb vorige week mijn festool OF1010 verkocht en een Triton in de plek gekocht :p Waarom? Voor mij niet interessant genoeg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.