Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 114

Aankoop via ToolNation.nl

Heeft er iemand ervaring met de verkoopsite ToolNation.nl?
    Ik ben van plan om via deze site Festool aan te schaffen met een korting van 30%; en niet aan huis te laten leveren maar zelf gaan af te halen.

Re: Aankoop via ToolNation.nl

Ik zou even googelen op type nummer wie weet wat je tegekomt.
    Gr

toolnation.nl is biedt service, nog geen problemen mee gehad

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008

Toolnation is de webwinkel van machinehandel Dirks in Beek (lb).Bij mij ongeveer 6km verder. Hier koop ik al jaren zonder problemen. Als ik precies weet wat ik hebben moet maar het moet besteld worden doe ik dat via de website en haal het op als het binnen is. Makkelijk en zonder problemen.

Ed

@SamPonette & @borre
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ben al een tijdje van plan om een TS 55 aan te schaffen en denk dat TS 55 EBQ Plus FS + 2e liniaal + geleiderail accessoire koffer voor 690 ipv 1070 een goede deal is.

Hoi dif, met die 30% korting wordt je wel beetje gefopt. De set met 2e liniaal + de accessoire systainer kost normaliter rond de 700 euro en geen 1070. Het lijkt zeker geen slechtevdeal maar je hebt ook geen 30 % korting. Je kunt je afvragen of je de geleiderailnsystainer mrt inhoud gaat gebruiken bovendien. De set et 2 linialen krijg hè zeker voordelige als. Even zoek. Het. Wel een topzaag de ts-55 dus zijn geld zeker waard.

Zoals hierboven beschreven, Joop Middeldorp bied de zaag aan met 2 linialen voor 499 euro. Dan kun je dus tegen normale prijs de accessoire systainer kopen en ben je nog voordeliger uit. Ik heb paar weken terug 3 sortainers bij hem gekocht. Vriendelijke nette man met een nogal uit de hand gelopen hobby.... gereedschap verkopen :-)

http://link.marktplaats.nl/485363197

Alleen jammer dat je via Middeldorp geen Festool garantie krijgt.
    En ook jammer dat hij dat niet vooraf meld, maar pas achteraf na de poging het gereedschap aan te melden bij Festool.

Het is vaker langsgekomen: Festool weert verkopers die korting geven. Daarbij moet je als koper dus denken: wat is de garantie en service mij waard?

Hoi koffiedrinker, heb jij een dergelijke ervaring dan met een apparaat wat defect was en niet gerepareerd werd? Ik ben wel benieuwd op welke grond ze dan de garantieaanspraak af zouden willen wijzen. Ander verhaal is dat je in geval van aanspraak maken op garantie natuurlijk wel tegen een probleem kunt aanlopen, recht hebben en krijgen zijn 2 verschillende zaken.

Je beantwoord natuurlijk wel gelijk de vraag of toolnation korting geeft... nee dus, anders zouden zij ook geen garantie kunnen geven. Dus ze foppen de boel een beetje, of geven een creatieve weergave van de werkelijkheid. Beetje creativiteit kan natuurlijk niet direct kwaad en wil niet zeggen dat het geen betrouwbare leverancier is maar toch...

inderdaad, niet alle kortingen zijn echte kortingen. Maar kwaliteit en garantie blijven belangrijk.
    Nu ben ik nog wat verder aan het zoeken en kom ik Mafell MT 55 cc tegen. Iemand mee vertrouwd? Volgens ... is het verschil met Festool het aankunnen van 50mm volhout zagen en stofvrij.

Forum Rechten