Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Ziet er goed uit, ik zou misschien nog iets scherper dan 12 graden gaan om het vastpakken net wat gemakkelijker te maken.

Even proberen of ditje bevalt. Je kunt er ook nog 1 tegengesteld erboven maken. Hierdoor heb je iets meer grip, zeker als de la wat zwaar is met allerlei spullen.

Bedankt voor de reacties, ik heb besloten om ze eerst op 12 graden te houden ivm de zwaluwstaart frees die ik voorhanden heb.

vervolgens eerst gezaagd en vervolgens netjes gefreesd.

F8F1FB55-C2D8-4BBE-87DF-B170BDF6DB72.jpg

Proberen de ruimtes netjes te verdelen...

CFAB4522-0815-4BCF-A66F-FC2D0996C446.jpg

Was een erg mooi leer project, aandachtspunten voor mij zijn:

Haaks en erg nauwkeurig werken
    Blijven nameten
    schroefgaten met priem en boor goed in het midden van de lade geleider

Mooi werk! Ik zou 'm in de living zetten (na de scheiding dan, ongetwijfeld)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vandikte Bekijk Berichten
    schroefgaten met priem en boor goed in het midden van de lade geleider
    Ik ben het hier uiteraard mee eens en het is lekker old skool (het blijft dus wel een handwerkbank), maar ik kreeg het zo op mijn zenuwen van net-niet gecentreerd boren dat ik overstag ben gegaan en een zelfcentrerend boorsetje heb gekocht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo Bekijk Berichten
    Mooi werk! Ik zou 'm in de living zetten (na de scheiding dan, ongetwijfeld)
    Jimbo, je hebt me weer eens aan het lachen gekregen...
    Eerlijk, jouw posts toveren over het algemeen wel een glimlach op mijn gezicht
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Forum Rechten