Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karangetang Bekijk Berichten
    Mooi allemaal en zo netjes. Heb je soms een werkster ? Franksken wat heb je daar op je loopwagen van je zaag zitten?
    Haha, voor in huis wel, maar niet voor in de werkplaats ik hou gewoon absoluut niet van rommel! Dan spendeer ik liever nog een aantal uur aan (op)rommelen omdat ik daarna weer tevreden ben en in een propere werkplaats kan starten...
    Bedankt voor het compliment trouwens, al vind ik op de laatste foto's het toch wel rommelig bij liggen, ik had alleen geen andere foto's op m'n gsm staan

Christophe

ondertussen weer een update.

Het buizensysteem is klaar en werkt perfect! De zuigkracht neemt wel drastisch af als ik 2 machines tegelijk wil gebruiken dus dat doe ik voorlopig niet, maar dat zal misschien ook wel zijn omdat 1) ik wel wat bochten heb gebruikt, ok ja ze zijn 2*45 graden ipv 1*90 maar het is en blijft een bocht die afremt en 2) mijn stofafzuiging in het tuinhok nog niet op punt staat zoals je kan zien op de foto maar het werkt natuurlijk al wel!!! Bediening is met een schakelaar in de hoek die een stopcontact bedient waar de stofafzuiging op aangesloten zit....

IMG_20200319_160839.jpg
    IMG_20200319_160850_1.jpg

Tuinhok met stofafzuiging:

IMG_20200319_161507.jpg

De cnc kan bijna aan het werk, momenteel het klembord aan het frezen:

IMG_20200319_160452.jpg

Groeten,

Christophe

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karangetang Bekijk Berichten
    Mooi allemaal en zo netjes. Heb je soms een werkster ? Franksken wat heb je daar op je loopwagen van je zaag zitten?
    Sorry, maar ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest. Het gaat om dit: https://be.feldershop.com/be/Zagen/A...n/DGL-690.html Zoals je ziet heb ik heel weinig plaats en dit werkt heel handig als korte aanslag. Niet goedkoop, maar wel heel tevreden van.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beickybeer Bekijk Berichten
    ondertussen weer een update.

Het buizensysteem is klaar en werkt perfect! De zuigkracht neemt wel drastisch af als ik 2 machines tegelijk wil gebruiken dus dat doe ik voorlopig niet, maar dat zal misschien ook wel zijn omdat 1) ik wel wat bochten heb gebruikt, ok ja ze zijn 2*45 graden ipv 1*90 maar het is en blijft een bocht die afremt en 2) mijn stofafzuiging in het tuinhok nog niet op punt staat zoals je kan zien op de foto maar het werkt natuurlijk al wel!!! Bediening is met een schakelaar in de hoek die een stopcontact bedient waar de stofafzuiging op aangesloten zit....

IMG_20200319_160839.jpg
    IMG_20200319_160850_1.jpg

Tuinhok met stofafzuiging:

IMG_20200319_161507.jpg

De cnc kan bijna aan het werk, momenteel het klembord aan het frezen:

IMG_20200319_160452.jpg

Groeten,

Christophe
    Dag Christophe,

Dat ziet er heel netjes uit. Heb al snel even gesurft, omdat ik bij mij ook de stofafzuiging wil verbeteren. Is er geen bezwaar om met PVC buizen ipv stalen buizen te werken?

Beste groet

Frank

Forum Rechten