Volgens mij heb je de keuze al gemaakt om voor je zelf te beginnen dus ik zeg: Begin gewoon en besteed wat minder tijd online voor "marktonderzoek" je gaat er mijns inziens niet veel wijzer van worden en zo te lezen ook geen motivatie uit te halen. Je hebt je eerste opdracht al binnen zo te lezen, lekker! ik wou dat ik zo'n mooie grote opdracht had gehad toen ik voor mezelf begon.
Hard werken, vallen en opstaan en leergeld betalen en probeer vooral opzoek te gaan naar jou unieke selling point. Dat kan zijn dat je iets maakt ontwerpt wat andere niet doen, je klantenservice, alleen maar wekren met lokaal hout etc etc. Maar in eider iets wat jou onderscheid van de rest waardoor mensen jou wel voor je arbeid gaan betalen.
PS: online volg ik de ook een aantal Amerikaanse (succesvolle meubels makers). Maar je moet het zo zien, eigenlijk zie je alleen de succes verhalen. De hele grote meute meubelmakers die daar misschien ook niet kan rondkomen daar zie je niks van online dus dat krijg je ook niet mee.