Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Even een trap maken.

Voor het woonschip dat bijna klaar is. Ik wil gaan frezen, kapt de bovenfrees ermee. Kortsluiting en de rook kwam er uit. Wachten kan niet want we zitten met een deadline dus dan maar met het handje. Dit is trouwens wanneer een Japanse beitel zijn meerwaarde bewijst. De sleuven voor beide trapbomen ingekapt en mijn atsunomi is nog net zo scherp en als toen ik 'm gisteren aan het eind van de dag sleep.

Foto0728.jpgFoto0729.jpgFoto0730.jpgFoto0731.jpgFoto0732.jpg

Strak gemaakt! Echter had dit natuurlijk onwijs goed excuus geweest om direct een nieuwe bovenfrees te bestellen .

Zo daar kan een bovenfrees niet tegenop. Knap gedaan hoor!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milo-vs Bekijk Berichten
    Strak gemaakt! Echter had dit natuurlijk onwijs goed excuus geweest om direct een nieuwe bovenfrees te bestellen .
    Mijn werkgever was de hele dag weg, ik kon 'm ook niet telefonisch bereiken en de trap moet morgen af zijn want de boot vertrekt maandag. Ik had niet veel keus. Dit was ook niet verkeerd hoor. Verstand op nul en lekker meppen

Ach het resultaat is er verre van slechter op geworden!

Knap staaltje je werk 💪🏻

Ik heb het idee dat dit stukje vakmanschap voor een groot deel aan de kunde van de maker ligt. Top gereedschap maakt dat het makkelijker en sneller gaat.

Gewoon netjes tot het lijntje gaan

Forum Rechten