Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    Ik vind de vorm prachtig nu!
    Dankjewel Jurriaan, Ik heb je reactie op de vorige vaas meegenomen in het ontwerp van deze.
    En ik ben zelf toch ook wel te spreken over de vorm in vergelijking tot vaas 1#

voor zo'n mooie creatie zitten er veel te weinig foto's bij.
    Ja ditmaal geen ''making of'' foto's, soms denk je daar niet aan. Volgende keer zal ik meer foto's maken.

Heel erg mooi. Vooral de wat grotere vakken heb je erg mooi opgelost door die extra lagen erin.
    De grotere vlakken zijn 2cm dik en een paar segmenten van dat formaat vond ik wel leuk maar een volle ring zou iets teveel worden. Ook helpt het opdelen van de vlakken goed mee aan het chaos effect denk ik.
    Anders ligt al het fineer wat tussen de ringen zit op één lijn. Dit breekt het mooi op.

Gaaf! Ziet er netjes uit en alle delen mooi vlak en evenwijdig...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avos Bekijk Berichten
    Gaaf! Ziet er netjes uit en alle delen mooi vlak en evenwijdig...
    Ja de vandikte schuurmachine doet zijn werk perfect!

Soms zitten er mooie dingen tussen, in die gesegmenteerde objecten. En deze is er zo eentje. Mooi in balans.

wow, eerlijk gezegd kijk ik (te) weinig op het houtdraai gedeelte, maar wat een prachtige vaas!!!! echt superknap werk.
    Ik ken een aantal houtsoorten niet meteen bij uitzicht, alleen het marblewood, die kan ik eigenlijk niet vinden tenzij er misschien wat weinig "marble" in terug te vinden is haha

Hij is echt prachtig Bart!
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beickybeer Bekijk Berichten
    wow, eerlijk gezegd kijk ik (te) weinig op het houtdraai gedeelte, maar wat een prachtige vaas!!!! echt superknap werk.
    Ik ken een aantal houtsoorten niet meteen bij uitzicht, alleen het marblewood, die kan ik eigenlijk niet vinden tenzij er misschien wat weinig "marble" in terug te vinden is haha
    Als eerst dankjewel!

En jaa het zijn wat kleine stukjes dus veel ''marble'' krijg je er niet in. en het is ook maar net hoe het patroon met het draaien eruit komt.
    Maar het is wel te zien hoor.
    marble wood.jpg
    Bij de bovenste is het goed te zien alleen bij het onderste blokje bedekt een donkere streep het gehele blokje.

mooie vaas! Doet me wat aan mondriaan denken

Forum Rechten