Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: Badkamer meubel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Le mans Bekijk Berichten
    Bedankt Sang,

Toch iemand die normaal kan antwoorden.

Met de andere vage, aanvallende en misplaatste antwoorden doe ik maar niks. Sommige hoop ik eens tegen te komen!,

Goed weekend Sang.
    Dit gaat me veel te ver! Jefmen is duidelijk, dank aan iedereen die hier hulp probeerde te geven. Le mans is niet mans genoeg voor ons zo vriendelijke forum.

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Dit gaat me veel te ver! Jefmen is duidelijk, dank aan iedereen die hier hulp probeerde te geven. Le mans is niet mans genoeg voor ons zo vriendelijke forum.

jaap
    Krijg lekker de tyfus...wat een stelletje eikels hier.

Hmm, duidelijk geen houtbewerker ....

jaap

Ik zeg.. een slotje. Dan kan hij nog eens op z'n gemak alle goedbedoelde tips doorlezen, en zijn voordeel ermee doen

Goed idee. Zijn eerste antwoord vond ik al niet heel erg vriendelijk, maar dreigen en iedereen verwensen gaat me echt te ver. Als je een vraag hebt, stel die gerust. Een antwoord kan mogelijk niet aan je verwachtingen voldoen, maar het is wel de bedoeling dat we hier correct met elkaar omgaan.

Ik wilde een puntig stukje schrijven maar zie dat deze le mans banned is. Ik zou hem nog een mailtje sturen dat hij zeer bijzonder advies kan krijgen van marples fan ook een fijn oud lid.

Krijg lekker de tyfus...wat een stelletje eikels hier.
    Nou kijkt ie in die badkamerspiegel denk ik en begint in zichzelf te praten van alle frustratie....

Maak je een profiel aan op een site, nog nooit iets te melden gehad, niet voorgesteld, krijg je niet het gewenste antwoord van gewaardeerde leden.... ja das ook asociaal... sorry man... oh nee Mans...
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Ik wilde een puntig stukje schrijven maar zie dat deze le mans banned is.
    Kunnen we dan zijn naam aanpassen naar Le Banned :-)
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jelmer Bekijk Berichten
    Ik zeg.. een slotje. Dan kan hij nog eens op z'n gemak alle goedbedoelde tips doorlezen, en zijn voordeel ermee doen
    Ja aub een slotje zodat we dit verhaal ook weer achter ons kunnen laten en er ook niet meer door wie dan ook op gereageerd kan worden, dat is toch ook verspilde moeite...

Forum Rechten