Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34

Onderwerp: Kregg-schroeven

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spaander Bekijk Berichten
    Hallo WR, begrijp ik het goed dat je domino's naast je pocketschroeven gebruikt?
    Mvg, .
    Inderdaad, dat was dacht ik wel duidelijk te zien bij het keukenkastenverhaal. Het is wat extra werk maar het maakt montage een stuk simpeler.

Deze assortimentskoffer van UJK is ook schappelijk geprijsd: https://www.gereedschappro.nl/artike...-kreg-jig.html

En ook los in diverse lengtes.

Staat de tork bit ook ergens op de site? Ik heb dat alieexpress setje ook gekocht maar dat bit wat er bij geleverd wordt is echt een nachtmerrie

De set bij gereedschappro besteld en gelijk 2 bits mee besteld. Die pockethole jig uit china is prima maar die schroeven kan je vuilnisbak in mikken
    Laatst gewijzigd door hstraat; 21-06-19 om 16:14.

Met een lange bithouder en korte bits kom ik overal bij met allebei mijn machines.

MJV,

Ik heb de bovenste link in winkelmandje gedaan vandaag zal morgen of volgende week wel binnen komen. Kan ik voorlopig weer vooruit.

dank voor de tip
    ik gebruik de boormal van kreg
    heb ook de schroeven met robertson-kop (vierkant nr 2) gekocht
    die in een met de mal geboord gat plaatsen lukt nog
    maar de bit slipt steeds uit de robertsonkop wanneer ik ze gebruik zonder dat er een boorgat is waarin de bit geleid wordt
    goed om te weten dat er gelijkaardige schroeven met een torxkop zijn

Vaak lees ik vragen over welk type pocktehole-schroef gebruikt moet worden voor welk hout, welke dikte hout en welke omstandigheid. Er zijn veel hulpmiddelen verschenen. Oa van kreg the Wheel (erg omslachtig omdat deze in inches is), of de schroeven poster (in het Nederlands maar alleen te gebruiken voor projecten waarbij de 2 te verbinden stukken hout gelijk zijn). Nu is er een nieuwsberichtje verschenen op kreg-shop.nl. Er is nu een nog veel handiger hulpje gekomen. Namelijk een app in het nederlands. Zie https://www.kreg-shop.nl/handige-app...chroeflengtes/

Alleen jammer dat het er nog niet is voor mijn iphone...

Oh interessante app. Dikke merci.

Forum Rechten