Aluminium profiel voor XVB

stampie

Nieuw lid
19 apr 2017
17
0
hey,

Ik zou een XVB kabel langs de buitenkant van men huis naar het eerste verdiep moeten brengen om daar enkele zonne screens te voorzien van stroom.
Om dit wat esthetisch te doen dacht ik aan een aluminium profiel in de RAL kleur van mijn ramen langs de gevel omhoog te laten gaan.
Echter vind ik niet direct een click profiel dat ik aan de geval kan vastboren en dan het dekplaatje opklikken (does it make sense).

Tot nu toe vind ik dit http://www.aluminiumshop.nl/aluminium/gelakte-rechthoekige-buis-kokerprofiel-6060#.XNUeJI4zaUk waarin ik dan de kabel zou trekken.
Ik zou een verstek maken in negatieve hoek zodat er ook geen water in de buis loopt.
Gezien dit een volle buis is dacht ik deze te fixeren op de muur buiten met montagekit alla tec7


Capture.jpg

graag jullie tips/ideeen en dergelijke :confused:
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Kan dat echt niet van binnenuit? Hoe ga je dan de bediening regelen?
 

LMM

Actieve deelnemer
16 jul 2012
270
1
Groningen
Indien de bediening van de sreens dmv een afstandsbediening is, is dit een optie. Bij bediening met een knopje binnen niet, aangezien het snoer van de motor en de 230 in het knopje moeten samenkomen, of je moet beide kabels door naar binnen voeren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.