Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

gezocht tekening overkapping / leufel voordeur

Ik ben een beginner en ben op zoek naar een tekening van een luifel voor de voordeur van ons .
    Graag alles aanbieden kan alle hulp gebruiken.

bvd marco1968

Een idee van welk materiaal, vorm etc. Misschien een foto van de voordeur? Niet dat ik een tekenaar ben maar ik zou wel graag iets van een wensenlijstje willen hebben.

Dragend aan de muur of ondersteunt door palen? Idd foto huis/ voordeur en welke stijl hou je van? Net als vurenhout ben ik geen tekenaar maar met deze info kunnen meer mensen je helpen.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Misschien helpt het als je bij je in de buurt rond kijkt. Als je iets ziet dat je wat lijkt kun je dat als voorbeeld gebruiken en het eventueel aanpassen aan je omstandigheden.

Een goedemorgen en een vrolijk pasen 2019 voor jullie.
    Als eerste wil ik jullie danken voor jullie reactie.
    Ik heb een foto gemaakt van onze voordeur.
    Waar we van houden is beetje een oude look, en aflopend ( dwz het hout hoet niet strak recht te zijn mag rustig iets bewerkt ) Ik hoop dat jullie mij kunnen begrijpen.
    En het moet voor mij ook te maken blijven!
    Bij ons in de buurt hebben niet veel mensen zo een leufel wel een ijzeren boog van de bouwmarkt. W gaan vanmiddag wandelen en zo gau ik een mooie zie gaat hij op de foto en dan wil ik hem delen met jullie.IMG_20190421_085638.jpg
    Ik heb hier nog enkele vuren balken liggen en ik dacht deze daarvoor te gebruiken.

bvd Marco.
    Laatst gewijzigd door marco1968; 21-04-19 om 08:11.

Als je over een paar jaar weer wil beginnen zou ik dat zeker doen, als je wil dat het lang mee gaat neem je hardhout