Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 64

Onderwerp: In memoriam Pel

Nu ben ik pas heel kort lid van dit forum en houd je je vooral bezig met veel lezen. Gaandeweg het lezen kwam ik de nodige berichten van anderen tegen waar je als beginner direct tegenop kijkt en een sympathie voor krijgt, zonder ze ook maar te kennen... Pel is een van hen.
    Z'n afscheidsbrief liet eigenlijk niets te raden over, ook al ken je de achtergrond, zoals ik, niet.
    Zou mooi zijn als z'n laatste regel in het afscheidsbericht op een of andere manier in de header van het forum kon worden opgenomen.

Familie en vrienden wens ik veel sterkte in de verwerking hiervan.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Ben behoorlijk geschrokken toen ik de "kop" van deze post zag . Ik heb enkele keren contact met Pel gehad via een pb . Hij heeft van het begin , dat ik op dit forum kwam , op mij een indruk gemaakt van een zeer sympathieke , belangstellende , complimenteuze persoon met een grote kennis en nooit te beroerd om een goed advies te geven . Afgelopen week dacht ik nog bij mezelf : ik mis Pel op het forum , nergens een post van hem te zien terwijl hij altijd zo aktief is hier . Nu weet ik , helaas , waarom .

Pel (Harrie) rust in vrede .

Familie en vrienden , veel sterkte gewenst met dit grote verlies .
    Vr. groet , Jan

Ook ik erg geschrokken van eerstens het afscheid en daarna meteen deze memoriam.
    Kreeg mooie complimenten van hem wat altijd indruk maakt als dat van iemand komt die al lang meeloopt en zoveel ervaring achter de rug heeft.
    Een Pel Norm vind ik een prima idee veel fora gaan vooral na een groei te hebben doorstaan uiteindelijk mank op omgangsvormen.
    Beter Duur Dan Niet Te Koop
    ​Achter iedere succesvolle man staat een stomverbaasde schoonmoeder.......Anoniem.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan...........P. Langkous.

In de 'eeuwige werkplaats' is vast een mooi plekje voor Pel gereserveerd. Ik gun het hem in ieder geval van harte.

Rust zacht en veel sterkte aan familie en vrienden

Tjeemig, je staat er nooit bij stil en dan klapt het je opeens recht in je gezicht. Ben er een beetje stil van.
    Ik kan ook voor een 'Pel-norm' zijn, om vast te leggen dat we open en respectvol naar elkaar zijn, in zijn geest.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Veel sterkte aan de familie.
    Ik zal Pel zeker missen op het forum.
    Ronny
    2.7.0.0

Jeetje, hier schrik ik even van, wat snel....

Rust zacht Pel en nogmaals dank!
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Eerst het bericht van Pel waarvan ik toch even stil werd en dan zo snel daarna dit bericht kreeg er koude rillingen van.
    Naasten heel veel sterke met het verlies, Pel rust zacht.

Forum Rechten