Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: MINI-Forumdag 12/2

MINI-Forumdag 12/2

Beste forumleden.
    Ik heb maar even een nieuw onderwerp aangemaakt. Stond eerst onder "marktplein" -schaven en beitels.
    Reeds eerder hebben Jaap, Wilco en ik bij elkaar gezeten om een soort forumdag te organiseren. We gingen uit van de gedachte: zoiets moet groeien en een volgende keer op een meer centrale plaats tussen Groningen en Brussel.
    Het leek mij leuk dit te doen als een soort "open dag" rond mijn houtdraaierij, mijn nieuwste aanwinst de kopdraaibank en mijn verzameling oude schaven en beitels, die ik op rommelmarkten etc. heb verzameld.
    Ik geef ze graag aan houtbewerkers die er meer mee kunnen. Dus voor ieder wat wils. Het is zeker niet verplicht maar ik ben gek op bijzondere stukken hout. Dus niet apart speciaal moeite voor doen!!!! Voor houtdraaiers heb ik nog wat hout liggen voor schalen.
    We beginnen zaterdag 12 februari 2011 om 14.00 uur: Bosruiter 114, 8532AH Lemmer -tel.06-48088321.
    Ieder kan een van zijn werkstukken meenemen: er staat een showtafel klaar.
    Tot nu toe heb ik de volgende houtbewerkers genoteerd:
    Rick-Gerwin-Wilco-Fons-Kor-Fred?-Ronald-Hugo-Pepijn-Quirinus-Burijn. Niemand vergeten??
    En wie komt er nog meer - meld je - van harte welkom.
    Graag tot zaterdag.
    vr.gr. Jan Pranger.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Re: MINI-Forumdag 12/2

Ik zal er niet bij zijn, maar moet wel even zeggen dat het weer een tof initiatief is

Heel veel plezier allemaal!! Dit is de eerste keer dat ik jammer vind niet in Nederland te zijn, we kunnen wel even skypen als Jan de techniek voor elkaar heeft!!

jaap

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Jan komt uit Friesland, dus dat kon nog wel eens even duren :P :lol:

Inderdaad Joris ik kom uit Friesland en bovendien ben ik een Drenth, dus dat wordt helemaal behelpen. Ik zal proberen vanaf mijn terp met rooksignalen en geroffel op mijn hunnebed Elst te bereiken, dan kun jij het signaal wel verder verscrabbelen in Betuwse appels en perentaal zodat het bij Jaap als tropisch vruchtensap uit de pc stroomt.
    De stemming is goed, dus het wordt vast gezellig!
    vr.gr. Jan Pranger.

Lemmer is inderdaad ergens tussen Groningen en Brussel, maar wel heel dicht bij Groningen :mrgreen: Beetje te ver voor mij. Veel plezier allen daar.

Jan, erg jammer voor mij dat de afstand tussen Bergen op Zoom en Lemmer zo verdraaid groot is. 300km heen en 300km terug is te veel voor mij.
    Ga de 12de maar naar het ''neuzenbal'' in de stad met mijn trouwe clubleden ( twee andere koppels)
    Ja hier begint de ''vastenavend''', = carnaval voor de noordelingen, al 4 weken eerder dan ergens anders. Is hier een heel groot feest dat je zeker niet mag missen, het is bij ons met de paplepel ingegeven.
    Afsluitend zeggen wij dan ook ''agge mar leut et'' (plat bergs)
    Groetjes, Ad

Attached files

Hoi Jan,
    Helaas zal ik er zoals eerder gemeld wegens andere verplichtingen niet bijzijn..

Ik wens jullie veel plezier en zie de foto's graag snel op het forum terug....

Mannen,

Ik zou niets anders willen, dan erbij te zijn bij zo'n gezellige dag en met
    iedereen kennis te maken, maar helaas laat mijn gezondheid het niet meer toe.
    Maar ik wil jullie allemaal een hele prettige dag toe wensen.

Groetjes Schummie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ad de Crom
    Jan, erg jammer voor mij dat de afstand tussen Bergen op Zoom en Lemmer zo verdraaid groot is. 300km heen en 300km terug is te veel voor mij.
    Ga de 12de maar naar het ''neuzenbal'' in de stad met mijn trouwe clubleden ( twee andere koppels)
    Ja hier begint de ''vastenavend''', = carnaval voor de noordelingen, al 4 weken eerder dan ergens anders. Is hier een heel groot feest dat je zeker niet mag missen, het is bij ons met de paplepel ingegeven.
    Afsluitend zeggen wij dan ook ''agge mar leut et'' (plat bergs)
    Groetjes, Ad
    met de paplepel ingegeven??? Ik dacht altijd met de bierpul :lol: !!

ps bergen op zoom - lemmer is net 200 km waarvan vanaf muiderberg een heerlijke rustige 4 baans weg door de polder tot aan lemmer! Kijk, als ik nou zou klagen over afstand :shock:

jaap

Forum Rechten