Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 44
    Voor het geld heb je natuurlijk ook een zaagtafel (Dewalt DWE 7492 niet mijn merk) met Incra LS systeem wat mijn voorkeur heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Kahlbatsch is me voor... Rammelbak is misschien een tikkeltje overdreven, maar voor de rest is het helemaal waar allemaal. De afzuiging is wel interessanter dan de gemiddelde motafzuiger.
    Je hebt gelijk petrolhead, het was eerder de frustratie dat het ding steeds uit de haak ging denk ik, en dat de parallelgeleider niet parallel bleef....

Is de DeWalt DW746-XJ tweedehands wat of kan ik dan beter voor een nieuwe DWE7491/7492 gaan of zelfs DW745 aangezien ik toch wil uitbreiden met Incra LS systeem.

Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen de DeWalt DWE7491 en de DWE7492?

1
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Waarom ga je niet gewoon voor de DW745? Prima machine die zijn waarde behoudt. Dan kun je hem altijd nog verkopen als je toe bent aan iets groters? Ik heb de DW745 zelf met de Incra v120 en dit werkt prima.

Is het de 200 extra voor de DWE7492 het niet waard, extra vermogen, makkelijk wisselen van riving knife en de mogelijkheid voor een dado?

extra zaagcapaciteit recht heb ik niet nodig, wil hiervoor het Incra LS positioner gebruiken.

Het is de Dewalt DWE7492 geworden.

Voor de Kolomboormachine een Woodpeckers tafel gekocht, wel in inch.

Er zouden metrische strippen bij zitten maar dit waren Incra strippen waar je eigenlijk niks aan heb, te kort, te weinig en niet te bevestigen.
    Op Amazon metrische zelfklevende stalen strips met maatvoering vanuit het midden besteld, dit ziet er toch wel veel beter uit.
    Ook de tafel iets aangepast zodat het midden mooi uitkomt.

Bijlage 85347

Bijlage 85348

Bijlage 85349
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door CoSo; 28-02-19 om 17:44.

Forum Rechten