Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 58
    Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014

Terug van Open dag hout 2018.

Wij zijn weer terug van een super leuke Open dag hout,

Deze was zeer goed opgezet en alleen maar goedlachse gezichten gezien, tja dan heeft de organisatie het toch goed gedaan.

Timmer man Koos ontmoet, onze NL YouTube held, maar dat ging niet zomaar, ik kon hem in de eerste instantie niet zo snel ontdekken dus mijn vrouw zou het wel ff vragen,
    Dit ging van, hallo heeft u timmerman Kees gezien, é nee , volgende , heeft u timmerman Klaas gezien, é nee, volgende heeft u timmerman Jan gezien enz, enz. , en ik dacht, laat ze maar, kwam niet meer bij hahahaa,.

ook vol bewondering naar de werkstukken van de forum leden gekeken, petje af mannen en vrouwen, talent genoeg hier.

Dan de imposante draaibank van Toxiq, lijkt wel een oude stoomlocomotief, die gaat een leven mee, ooit ga ik me daaraan wagen, dat draaien.

Voor de rest was er voldoende te vinden van gereedschap tot mooi hout, maar ik heb me eigen in kunnen houden door geen zak hebben dingetjes te kopen, tja gereedschap verslaving, wie kent dat niet.

Al met al een leuke geslaagde dag.

Greetzzz Sky.
    Laatst gewijzigd door Skybiker; 21-10-18 om 16:57.
    Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.

Het was inderdaad super leuke dag, organisatie bedankt was top geregeld.

Leuke gesprekken gehad, mooie dingen gezien en iets lichter in de portemonnaie en wat meer gewicht in de rugzak terug gekomen

Ik vond het ook een leuk evenement. Prachtig om te zien wat er allemaal gemaakt wordt, vooral op de houtdraai afdeling(en) heb ik mijn ogen uitgekeken. En inderdaad, het is moeilijk om de portemonnee dicht te houden! Dat lukte mij ook al niet

Ook ik ben weer terug, het monster staat weer in de Mancave, de aanhanger is terug ingeleverd en moet, maar voldaan, hang ik lekker op de bank met een bamischijf op mijn bordje

Ook ik vond het een leuke geslaagde dag, voor mijn gevoel kan er aan mijn kant nog wel aan voorbereiding veranderen, een grote schaal draaien is leuk, maar leuker als je hem af kan maken

Helaas had het een stukje eik een gat er in zitten dat zich aardig liet meten met het gat dat mijn vrouw in haar hand heeft

Ik vond het heel leuk om zoveel forummers te treffen, als je zelf bezoeker bent loop je met een meute mee in rondjes en tref je er maar een enkeling, maar door zelf onderdeel van de dag te zijn tref je veel meer mensen

Er zijn veel foto's gemaakt van de draaibank in actie (ook met mij er achter) helaas heb ik zelf geen foto's
    ik hoop dat er hier wat (veel) gepost worden, video is ook tof
    Met een hamer past alles...

Het was een erg leuke dag maar ook de workshops op de zaterdag waren leuk en zinvol.
    organisatie bedankt hiervoor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Ook ik ben weer terug, het monster staat weer in de Mancave, de aanhanger is terug ingeleverd en moet, maar voldaan, hang ik lekker op de bank met een bamischijf op mijn bordje

Ook ik vond het een leuke geslaagde dag, voor mijn gevoel kan er aan mijn kant nog wel aan voorbereiding veranderen, een grote schaal draaien is leuk, maar leuker als je hem af kan maken

Helaas had het een stukje eik een gat er in zitten dat zich aardig liet meten met het gat dat mijn vrouw in haar hand heeft

Ik vond het heel leuk om zoveel forummers te treffen, als je zelf bezoeker bent loop je met een meute mee in rondjes en tref je er maar een enkeling, maar door zelf onderdeel van de dag te zijn tref je veel meer mensen

Er zijn veel foto's gemaakt van de draaibank in actie (ook met mij er achter) helaas heb ik zelf geen foto's
    ik hoop dat er hier wat (veel) gepost worden, video is ook tof
    Prachtige draaibank Jeroen, mijn compliment.

Dames,Heren Organisatoren van de open dag: Bedankt voor deze dag het was weer fantastisch.

erk goed georganiseerd en heel leuk om er aan mee te doen. Bedankt, baas en anderen!

Het was een mooie drukke Open Dag en ik vond het workshop programma op zaterdag ook erg geslaagd. Mijn familie was ook zeer onder de indruk an alles wat op houtgebied te vewonderen valt!

grtz Hans

Ik heb het inderdaad weer goed naar mijn zin gehad! Leuk om weer wat mensen te ontmoeten!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Forum Rechten