Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23
    oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Het (bouw)tekeningen gezocht topic

Ik heb al vaker de vraag naar tekeningen zien langskomen (ik heb er zelf nu ook 1) en het leek me wel een goed idee om dat in 1 topic te gaan doen, waardoor het wellicht wat overzichtelijker blijft.

Ik ben zelf op zoek naar tekeningen om een wastafel/badkamer meubel te gaan maken.
    Ik ben op zoek naar iets in de volgende stijl:

Wie o wie kan me aan zoiets helpen? Alvast dank.

Re: Het (bouw)tekeningen gezocht topic

Hier ben ik !
    Zoals je misschien heb gezien beschik ik over een flinke tekentafel, en hoe meer je tekend, hoe beter je wordt natuurlijk :lol:
    Als je me wat meer informatie geeft zoals materialen, afmetingen etc. kan ik komende vrijdag al beginnen.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Top aanbod. Ik ga morgen eea bij elkaar bedenken en laat het je horen.

Pepijn,

Maak jij je tekeningen nog op een tekentafel? En is daar dan een reden voor? Of hoort dat bij je opleiding?

Mathieu

Ik had een beetje het zelfde idee. Met name als je voor een ander tekenen moet lijkt me het handiger als je het in CAD doet omdat je dan makkelijker een aanpassing kunt doen zonder weer helemaal opnieuw te beginnen!

Sinds de afgelopen zomervakantie heb ik een dochter waar ik vreselijk veel van geniet. Helaas zit ik daardoor wel wat vaker thuis en kan ik minder vaak naar de werkplaats.
    Maar daardoor kan ik wel veel meer achter de computer zitten en me bezighouden met het ontwerpen van verschillende meubels in sketchup.
    Dus als ik een forum collega kan helpen met het maken van technische tekeningen dan vind ik het leuk om deze te maken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu
    Pepijn,

Maak jij je tekeningen nog op een tekentafel? En is daar dan een reden voor? Of hoort dat bij je opleiding?

Mathieu
    Dat hoort inderdaad bij de opleiding

ik bied mij ook aan voor het tekenen van meubels en andere dingen en er is ook een mogelijkheid om het uit te printen en op te sturen.

@ pepijn
    het is alleen in het eerste jaar, in de 2e doe je alles met autocad.

Nog even en de studentvrijwilligers rollen over elkaar heen

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

De wasbak die ik wil gaan gebruiken is 101cm breed, 47cm diep en 6cm hoog en heeft ongeveer het volgende model:

Ik twijfel overigens of ik voor strak moet gaan aangezien de rest van onze inrichting redelijk brocante is. Wellicht dat de frontjes in paneeldeur stijl moeten zijn. Als daar nog goede suggesties over zijn, hoor ik het graag.

Forum Rechten