Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 50

Exclamation SawStop coming to Europe (zijn bezig met certificatie)...

FYI

Van Sawstop kreeg ik (vandaag) het onderstaande antwoord op mijn vraag of er plannen zijn om hun tafels ook in Europe te gaan verkopen.

Ik vermoed dat nog even gaat duren, maar voor sommige wellicht goed nieuws. Ik ben zelf aan het kijken naar een tafel, maar heb verder geen haast.

Thank you for your interest! We are excited to introduce SawStop to the UK and Europe, and we are working on the necessary certifications.

Although we don't have an exact date on when we will be able to enter the European market, we could use your help! Can you tell us how you heard about SawStop? From which retailer would you like to purchase SawStop products in your area?

Thank you for your help. We’ll send you a note as soon as SawStop is available.

Toch gekeken hoe snel de Sawstop gewoon stopt: 4 seconden , lijkt OK

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damien Bekijk Berichten
    Toch gekeken hoe snel de Sawstop gewoon stopt: 4 seconden , lijkt OK
    Sja en hier de links hoe het er in het echt (als het dreigt mis te gaan) eruit ziet, toch wel rete snel ...

https://youtu.be/eiYoBbEZwlk?t=98

https://youtu.be/E3mzhvMgrLE?t=48

Volgens mij zit er compleet andere aandrijving achter? Immers alleen het "remblok" en de zaag ben je kwijt, lijkt me niet zo lekker voor de motor om zo abrupt te stoppen.

Anyway, toch beter dan een paar vingers lijkt me ...

Het valt me op dat in al die filmpjes er met weinig aanzet gezaagd wordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chevy66 Bekijk Berichten
    Het valt me op dat in al die filmpjes er met weinig aanzet gezaagd wordt.
    Helemaal eens. Voor bij een kick-back, vraag je je af hoe dat eruit ziet immers je hand gaat er met veel maar kracht in?

Hier een filmpje wat aardig in de buurt komt (bij een dergelijk scenario).

https://youtu.be/rnlTGndRi38?t=244

Dit gaat hoogst waarschijnlijk nog een hele tijd duren.
    Meer als een half jaar geleden heb ik al eens contact gehad met hun.
    Toen waren ze ook al bezig met ceritficering. En volgens die beste man ging het nog wel een tijdje duren.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Toch wel raar nu dat ze door Festool opgekocht zijn, of misschien juist niet.

Uit nieuwsgierigheid, welk model zouden jullie hier graag kunnen kopen?

Een mooie ontwikkeling op gebied van veiligheid
    Kan natuurlijk niet uitblijven dat er iets gaat komen waarbij je niet meer div. onderdelen hoeft te vervangen
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BenchWorks Bekijk Berichten
    Uit nieuwsgierigheid, welk model zouden jullie hier graag kunnen kopen?
    Waarschijnlijk de Contractor. "Relatief" licht en handelbaar, maar wel gietijzer tafelblad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Een mooie ontwikkeling op gebied van veiligheid
    Kan natuurlijk niet uitblijven dat er iets gaat komen waarbij je niet meer div. onderdelen hoeft te vervangen
    Bosch heeft zoiets toch. Zelfde princiepe dat het blad weg klapt maar blad wordt niet verwoest en een cartrige gaat 2x mee.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten