Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 40 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 395

Onderwerp: Hoekaanslag Lineaal

Me too

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SereN Bekijk Berichten
    http://www.woodpeck.com/tracksquare.html --> $99,99 bij woodpeckers

Bij gereedschappro boden ze hem ook aan, maar link vanuit nieuwsbrief bestaat niet meer. Ik meen mij te herinneren dat de prijs toch richting de €150 ging...
    Correctie: €135 bij gereedschappro: http://www.facebook.com/GereedschapP...83775875052357

Wat betreft aanpassingen: ik zie dat woodpeckers een design update hebben doorgevoerd waarmee de aanslag ook op 45° gezet kan worden (kan Reinhard zijn ontwerp ook), en ze voorzien een sleuf waar de achterkant van een (t-track) lijmklem in past. Die 2de optie is leuk gevonden, maar voor mij niet relevant. Ik wil deze aanslag gebruiken met een kort stuk geleiderail (60cm max denk ik), om vlug zaken af te korten. Als ik al met lijmklemmen begin te rommelen is de snelheid eruit, en kan ik evengoed op de klassieke manier werken.

Design Update!
    Based on feedback from a number of woodworkers this past week, we decided to incorporate a few design changes. Namely, a slot has been added in order to accomodate Festool's clamp and additional holes will be added so the Track Square can be mounted at a 45 as well as a 90 degree orientation.
    (Keep in mind that a reference square is still required to properly callibrate the Track Square to your track regardless of angle.)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SereN Bekijk Berichten
    Correctie: €135 bij gereedschappro: http://www.facebook.com/GereedschapP...83775875052357
    Is een eenmalige actie geweest dus niet meer te koop daar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Is een eenmalige actie geweest dus niet meer te koop daar.
    Inderdaad, zo gaat dat met de 'one time' tools... Ik neem aan dat het Nico zijn bedoeling was om een beetje een idee te krijgen van de originele prijs (in US en EU), om te bekijken wat een correcte prijs zou zijn bij het zelf (laten) produceren van Reinhard zijn versie.

Nico
    inmiddels als het goed is heb je nu ook de digitale (3) bestanden gekregen

En ik heb ook interesse

groet Menno

Ja, super, dank je Menno! ik hoop vanochtend te kunnen overleggen met het metaal bedrijf.

Geweldig!!

Reserveer er ook een voor mij, super handig.

groetnis, Roeland

Als de prijs niet te gek is heb ik ook interesse. Hopelijk vandaag een concrete prijs.

Groeten.

Blazoen

Het wordt 37,50 per stuk inlc btw en excl verzenden

Forum Rechten