Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Tekeningen:

Woodworking NL - Hoekaanslag Lineaal - final.pdf
Woodworking NL - Hoekaanslag Lineaal - final.dwg
Woodworking NL - Hoekaanslag Lineaal - final.stp

Woodworking NL - Hoekaanslag Lineaal - opspanplaatje.pdf
Woodworking NL - Hoekaanslag Lineaal - opspanplaatje.dwg
Woodworking NL - Hoekaanslag Lineaal - opspanplaatje.stp

Ik wou de lengte van het opspanplaatje aan één kant gaan inkorten in het model om dat akkefietje met het slot voor de lijmklem op te lossen, en toen merkte ik dat het model wel 'kort' genoeg is (7,5mm van hart draadgat tot einde opspanplaatje). Ik ben nu op het werk, dus kan het niet nameten, maar mij lijkt het dus dat de geleverde opspanplaatjes wat langer zijn dan op de tekening. Geen echt probleem natuurlijk, gewoon eventjes met de haakseslijper of ijzerzaag er ongeveer 8mm afnemen.


Bedankt voor het delen!
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Volgens mij heeft vrijwel iedereen nu een bezorg moment met z`n track en trace.
Nog een stuk of 3 niet.. maar ik neem aan dat deze alsnog wel verzonden worden! We houden het in de gaten!
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Ik ben aan het ruzie-en met Tante Pos. Er zijn zogenaamd twee bezorgmomenten geweest (zaterdag en maandag) waarbij er zogenaamd niemand thuis werd aangetroffen. Beide dagen was er de hele dag iemand thuis. De bel doet het gewoon en er lag ook geen kaartje in de bus. Ik heb sterk de indruk dat de bezorger geen zin had naar onze uithoek te rijden. Als het goed is kan het het pakje nu vanmiddag ophalen bij een PostNL punt in de supermarkt.

@Nico Heb jij met handtekening voor ontvangst verstuurd? Er is ook geen poging gedaan het pakje bij de buren af te geven. Ook die zijn altijd thuis.
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Die van mij is ook binnen :) Postmeneer/mevrouw had het gewoon gedumpt, blij dat ik hem gevonden hebt (aflevering bij mijn bedrijf, het is een groot verzamelgebouw)

Na ja, privé de nodige er- en aanvaringen met tante Pos gehad. In T&T staat vaak dat er een bezorg moment was op 100% zekere momenten dat er iemand thuis was. Doen ze gewoon zo omdat ze denk ik maar een paar cent krijgen, het zijn veelal zelfstandigen die weinig betaald krijgen en niet altijd zin hebben.
 

Remrof

Nieuw lid
15 apr 2015
11
0
Ik heb 'm ook ontvangen (zaterdag al) en ben er erg blij mee. Voelt solide aan en is goed haaks. Heb teflontape om het handvat gedaan en dat werkt prima.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Hehe! Beetje respect voor mijn goed uitziende mevrouw kliko :)

Volgens mij heeft vrijwel iedereen nu een bevestiging van een bezorg moment toch? ook degene waarbij het mis leek te gaan?
 

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
134
40
Ik wil je hierbij ook even bedanken voor alle moeite en de nette afhandeling van het geheel :)

Ik heb de mijne wel nog rondgefreesd, vond ik persoonlijk toch fijner werken.
WP_20161024_12_11_03_Pro_LI.jpg
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Mijn exemplaar is ook binnen! Gisteren bij de buren afgeleverd toen ik niet thuis was. Zou om de derde aanbieding gaan?? Maar goed ben er blij mee en ga er eens snel mee aan de slag. Bedankt Nico, een prachtig woodworking initiatief!:)

Fons
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Peters , hoe heb je dit gedaan, welke radius, koeling tijdens het frezen, ik vind het wel een goed idee.
 

RDE

Actieve deelnemer
9 nov 2015
65
0
the westflaanders
Peters , hoe heb je dit gedaan, welke radius, koeling tijdens het frezen, ik vind het wel een goed idee.

Bij de mijne heb ik dit simpelweg gedaan met m'n Festool OFK freesje waar ik een goedkoop ecotools afrond/volgfreesje met R1 heb opgezet , in 1 minuut was dat klaar , koeling enzo is allemaal niet nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.