Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28
    oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rien 1 Bekijk Berichten
    Ik heb nog een paar kissies staan waar ik mee naar de bouw ging, zijn die ook geoorloofd.
    Nee Rien met die soldaten kissies van jou is geen eer te behalen, maar misschien kun je een apart mooi rond kistje draaien?

Groet Pel.

Ik mag niet meedoen geloof ik... maar anders had ik deze meegenomen, kistje in padouk, plataan en esdoorn.

jaap

Jaap, het gaat er toch om dat het leuk is? Dan mag je van mij gewoon meedoen...

Ik mag ook niet meedoen.... (Bestuursleden Open Dag Hout zijn uitgesloten van deelname) anders had ik deze ingeleverd.

Fons

Aha Fons, misschien moeten we regels door Meron laten bepalen !

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Aha Fons, misschien moeten we regels door Meron laten bepalen !

jaap
    kijk, eindelijk wat wijsheid op dit forum.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Ik mag ook niet meedoen.... (Bestuursleden Open Dag Hout zijn uitgesloten van deelname) anders had ik deze ingeleverd.

Fons
    Ik zie wel een oplossing in een aparte stand van de kissies van de bestuursleden, die dan door het bezoekende publiek op de Open Dag beoordeeld worden. Lijkt me wel een uitdaging!

Rob

Kistjes wedstrijd.... wat moet ik daar nou mee ?. Mag het wel of niet met een kist die je niet dit jaar maar vorig jaar hebt gemaakt ?

Dit kistje :
    CAM00797.jpg
    had ik anders wel willen inzetten.
    Gemaakt uit Meidoorn stam welke in 2015 nog in de uiterwaarden van de ijssel stond.
    IMG_7973.jpg

Ik neem hem in ieder geval mee 2 oktober.

Gr Edwin.

Ja, goeie vraag. Het laatste beeld dat ik had was dat dat wel mocht. Maar het is mij niet duidelijk of er nu verder eisen zijn. Ik kom lig met wat spulletjes in mijn rugzak naar Zutphen. Als mijn kistje mee mag doen, dan zal ik hem ook indienen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Hey, het moet een gezellige wedstrijd worden, we passen de regels (voor zover die er zijn...) aan de situatie aan. Het mag natuurlijk ook een bestaand kistje zijn, stuur het mooiste, beste, leukste in wat je gemaakt hebt of nog wilt maken. Misschien haal je veel inspiratie uit deze "competitie"!!

jaap
    Kom maar op met de bijdragen! We zien graag veel kistjes verschijnen! Ook de houtdraaiers zijn hierbij uitgenodigd

Fons

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten