toekomstige werkplaats

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Ziet er echt prachtig uit, een droomwerkplaats, nu al.
Het is wel zo dat ik hoor dat de nieuweste trent in werkplaatsvloeren lila is.
Grijs is toch een beetje een weinig gedurft :-D
 

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
pfff... wat een luxe, ik doe het met 15m2 (en ben behoorlijk jaloers op je, super werkplaats!)

roze of lila komt idd voor, maar dat is vooral wat noordelijker de trend begreep ik :mrgreen:
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
hier de jan de bouvrie van de werkplaatinrichtingen!!!!!

lila......tja....ach het idee was erg goed...ik heb wel een unieke vloer. het scheelt met de blanke lak die is erg dof dus dan valt het allemaal erg mee.

mijn dochtertje vond het helemaal fantastisch. ze wilde er alleen nog roze vlinders op schilderen.. :mrgreen:
 

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
en misschien wat gele bloemetjes en wat groen rond de rood-met-witte-paddestoelen... klinkt als de werkplaats van kabouter klus :mrgreen:
 

lensink.dirk

Actieve deelnemer
7 mrt 2009
42
0
zaag zei:
en misschien wat gele bloemetjes en wat groen rond de rood-met-witte-paddestoelen... klinkt als de werkplaats van kabouter klus :mrgreen:

Hallo

wil je me voor schut zetten of zo :lol:
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
zaag zei:
lensink.dirk zei:
Hallo

wil je me voor schut zetten of zo :lol:


Ik doelde op de werkplaats van een zeker iemand in Zwolle, maar als je er zin in hebt... dat worden dan aardig wat vierkante meters :D

Malletje maken, spuitbussen halen en clearcoat erover, dat moet wel lukken in een dag :lol:
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
en ik weet zeker dat mijn dochterje wil helpen!! :D :D tja, wat moet ik nog over mijn vloer zeggen. geen idee dat iedereen zo enthousiast zou zijn :D :D
 
A

Athanor

Guest
Ja, ja, nog even en je kunt een busje huren en je vrouw op de route langs alle leden indelen :p

Fons
 

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
Dit klinkt als een groots project in de dop Rick! Je vrouw het hele land door met de "Lilla-bus", Jij met je dochtertje er achteraan voor de decoratie. Dat wordt geld verdienen als water man! Mijn dochtertje stelt zich beschikbaar om te helpen in het westen, delen we natuurlijk wel mee in de winst! :mrgreen:
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ik zit nu ECHT te wachten op de foto's. Ik zou het niet leuk vinden ze in een programma als KLUSSEN en WONEN o.i.d te zien. De nieuwst interieurstijl begonnen in een kleine werkplaats in het noorden des lands.

We willen FOTO'S zien, maak ons blij
 

lensink.dirk

Actieve deelnemer
7 mrt 2009
42
0
armadaman zei:
Ik zit nu ECHT te wachten op de foto's. Ik zou het niet leuk vinden ze in een programma als KLUSSEN en WONEN o.i.d te zien. De nieuwst interieurstijl begonnen in een kleine werkplaats in het noorden des lands.

We willen FOTO'S zien, maak ons blij

Foto-43WIB8M4.jpg


Foto-YPWYHWKB.jpg


Foto-LLFYYMRY.jpg


Foto-V74YUCYR.jpg


hier bij de nieuwe foto`s

Dirk
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
erg mooi, dirk. het was fijn om de machines te kunnen plaatsen na zo;n periode van verbouwingen. hoe heb je de lay-out bepaald van je machinepark? ook nog nieuwe machines aangekocht?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.