Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Toy wheel cutter

Toy wheel cutter

Via dit forum heb ik gelezen dat er toy wheel cutters zijn om speelgoed wielen te maken.
    alleen zoek ik me suf waar ik dit kan kopen in nl.
    weet iemand van jullie waar ik deze kan krijgen?

Ik dit filmpje gezien en geprobeerd. Wat blijkt nu , mijn gatenzaag heeft speling.

ik ben opzoek gegaan naar nieuwe boren en welk merk en kwam een topic tegen hier en zag dat je ook toy wheel cutters hebt, maar vind geen winkel hier in nl die ze verkopen.

Heeft u een gatenzaag (zo'n universel)of een gatzaag.
    Als het hier op het forum besproken is dan zal er toch een buitenlandse link aan vastzitten zoals u en ik op google nu vinden.
    De prijzen die ik zie moeten aanspreken, maar met een goede gatzaag ben je goedkoper af en er zijn meer diameters te krijgen.

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      image.jpg
Bekeken:   521
Grootte:   12,8 KB
ID:        45517

Ik weet dat cmt boren heeft met diverse profielen om rozetten te boren. Misschien zit daar iets bij.

Ik heb van Bosch zo'n gatenzaag met een aantal maten.
    Je hebt ze van 5 t/m 11 delig; https://www.toolmax.nl/accessoires/gatenzaag.html
    Zoiets wat Bobmartin al met het plaatje laat zien.
    Daar kan je die wieltjes mee maken

dat is ook een mooi idee

ik ben nu ook aan het kijken om eventueel een gatenboor set te kopen maar waar je ook kijkt dit is allemaal best prijzig.

waarschijnlijk heb ik een gatenzaag voor steen, daar het allemaal tandjes heeft. de gatenzagen voor hout hebben dat niet zie ik. klopt dit?

De losse gatzagen van ecotools zijn niet duur en doen het best goed. De voorbeelden zijn niet van ecotools, maar voor hout geschikt.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails image.jpg   image.jpg  

Forum Rechten