Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 65

Mijn 2e Roubo werkbank, in hard maple en walnut. Met tooltray

Dag beste forumleden,

Nu mijn eerste Roubo bank, in beuken, bij Ronald staat te blinken, is eindelijk mijn tweede (bijna) klaar!! Yippee
    Deze is in glacier white hard maple met noten.
    Ook heb ik de wielset kunnen vereenvoudigen (geen grote wijzigingen) en heb ik een tooltray toegevoegd.
    Die laatste is demontabel, omdat ik nog niet zeker ben of het mooi, handig en passend is ;-))
    Voor alle foto's verwijs ik jullie naar mijn Google foto album.
    De serie begint eind 2015 bij Rick, in Zwolle.....

Ik ga hier ook wat foto's plaatsen, maar het downloaden van Google, het resizen, het draaien en hier weer per stuk uploaden is best een opgave - even geduld dus....Of is er iemand die een snellere manier op dit forum kent??

Het onderstel is al 1x in de wax olie gezet, de front vice deels (onderstuk) - de rest moet nog! Meer foto's daarvan volgen nog.

roubo 2.jpg
    roubo 1.jpg
    Laatst gewijzigd door guidovanalphen; 07-03-16 om 16:17.

Wauw wat een prachtige werkbank, erg mooie combinatie tussen de witte esdoorn en het noten!
    No tree's were harmed during the making of this project..
    oh wait: Never mind!!

schitterend!
    echt hele mooie combi...heb echt in razend tempo het fotoalbum doorgebladerd
    mooie werkplaats ook! hoe lang ben je effectief bezig met zon werkbank?

Amai wat een vakwerk!
    Ook wel een uitgebreide collectie gereedschap waarover je kan beschikken!

Wat een juweel..! En wat hebben jullie veel foto's gemaakt, fijn voor ons.

Tja daar sta je dan voor je eigen werkbank van triplex, met een klein minderwaardigheidscomplex, deze hele mooie foto's te bekijken. Mag je trots op zijn.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Prachtige werkbank Guido, eigenlijk te mooi om aan te werken.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Prachtig! Ik kan me voorstellen dat werken op zo'n werkbank hetzelfde gevoel geeft als rijden in een nieuwe auto. Dat eerste krasje....

Heel mooi werk, lijkt me ideaal als je veel met handgereedschap werkt.

Over je vraag,
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidovanalphen Bekijk Berichten
    Ik ga hier ook wat foto's plaatsen, maar het downloaden van Google, het resizen, het draaien en hier weer per stuk oploaden is best een opgave - even geduld dus....Of is er iemand die een snellere manier op dit forum kent??
    ik gebruik meestal photobucket dot com, resizen hoeft niet en hij plaatst hem altijd in de manier zoals je hem geschoten heb. Ook als je je mobiel gedraait heb tijdens fotograferen bedoel ik dan.
    Ff account maken en je krijgt de forum links bij elke foto. Alleen plakken hier op forum en je ben klaar.

Tjonge , ik heb denk ik even een doekje nodig ( kwijl kwijl ) , hoewel..... doe maar een emmer .

Wat een gave werkbanken. mooier dan menig dressoir wat in de woonkamer staat, onbetaalbaar ( denk ik )

Gr Edwin

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten