nieuwe dingen

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik zou meerdere wijnglazen maken van verschillende houtsoorten en ook wat experimenteren met de afwerking, als je er zeg 10 op een avond test, weet ik zeker dat de test-resultaten beter worden :cool:

Tja, maar dan word de waarneming weer minder betrouwbaar....:D
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Lijkt me een ideale toevoeging aan mijn kolomboortafel.. Toch maar eens gaan bestellen :)

Kleine opmerking: er is geen link gekoppeld aan de "klik hier" bij de zuigmond:

https://dehoutdraaierij.nl/shop/persoonlijke-bescherming/loc-line-zuigmond-rechthoekig/

Dank. Nu wel....

- - - Updated - - -

Ik zou meerdere wijnglazen maken van verschillende houtsoorten en ook wat experimenteren met de afwerking, als je er zeg 10 op een avond test, weet ik zeker dat de test-resultaten beter worden :cool:

Als jij dan hetzelfde doet met melk... :):p
 
P

Pel

Guest
Mooie boodschappentas van De Houtdraaierij, had een bestelling bij Ronald gedaan, zat er deze mooie boodschappentas bij, aan het materiaal te zien ook nog milieuvriendelijke tas. Volgens mij een teken dat de zaken goed gaan, dat is weer eens wat anders als die notitieboekjes van Baptist, waar ik er ondertussen hier toch wat veel heb rond slingeren.

Groet Pel.

1 tas.jpg
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Aanstaande Zondag op de Open Dag Hout heb ik voor het eerst de witte Yorkshire Grit bij me. Ik heb het zelf nog niet gebruikt maar mijn ervaringen met de "bruine" Yorkshire Grit zijn wel zo dat ik het besteld heb. De witte schuurt door tot een fijnere korrel dan de bruine en is daarmee geschikt voor pennen en sieraden makers. Ik denk dat veel mensen dat wel eens willen proberen....
Het staat nog niet op de website. Dat komt volgende week ofzo wel....
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Lang op een vliegveld zitten heeft maar weinig voordelen. Ik heb mij dan maar met een laptop terug getrokken in een hoekje..

Ik heb dus weer wat nieuwe producten op de site staan:

Een "buffing Tree" voor het polijsten van klein draaiwerk. 3 verschillende schijven. (vlnr:schuren, polijsten was)

Verder 2 Forstnerborensets


ik heb nu ook de grotere flessen van de spirit stain collectie van Chestnut

En een unispray of multispray die ik op mijn bankbedden gebruik
 

youdshoorn

Nieuw lid
2 okt 2016
21
2
Den Haag
In de omschrijving van de spirit stain staat dat er een verdunner beschikbaar is (waar ik toevallig laatst naar op zoek was), maar de link werkt niet en ik kan het ook niet zo 1 2 3 vinden op de site.
Ik had ook nog een aantal dingen op mijn 'wensenlijst' staan (ik zie ook nog staan 'wensenlijst 12' onderaan de pagina dus leeg is ie niet), maar de pagina zelf is leeg als ik hem wil bekijken.
Dit doet zich voor in meerdere browsers bij mij, hopelijk kan je er wat mee.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hoi Yolt,
Die verdunner is er al wel maar de pagina is idd nog niet af... Morgen zit ik weer op het vliegveld te wachten, dus het zal wel goed komen dan. 😊
Dat van het wensenlijstje herken ik niet. Iemand anders wel?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.