Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: steigerhout

steigerhout

hallo, ik ben nieuw op dit forum en nieuw in het hout bewerken/meubels maken. zit op internet wat rond te neuzen om steigerhout te kopen.iemand enig idee waar ik het mooiste steigerhouten planken kan kopen?

Misschien even vermelden waar je woont. Ik weet een handelaar in Zutendaal, maar daar heb je weinig aan als je pakweg in Groningen of Kortrijk woont.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

hahha ja idd....wel ff handig ja. kom uit Vlissingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Donmike Bekijk Berichten
    hahha ja idd....wel ff handig ja. kom uit Vlissingen.
    Je kan je woonplaats (of regio) ook in je profiel vermelden. Dan blijft het altijd zichtbaar.

Mathieu, welke handelaar is dat in Zutendaal?

Houtenplaten.be
    http://hp.houtenplaten.be/index.php
    Steigerhout heb ik er nooit gekocht, dat gebruik ik niet.
    Maar wel Azobé sloophout uit een schip voor mijn terras en steenschotten.

Ik ben dus laaiend tevreden over een houthandel in de regio Tongeren (Belgisch limburg), altijd goede keus in recht en spotgoedkoop hout. Als steigerplanken koop ik gewoon ongeschaafde 25 bij 2,5cm planken. Met een aanhanger vol rij je weg en heb je het idee 6x zo goedkoop als bouwmarkt hout kwijt te zijn!
    Bedankt voor de tip mathieu! Je komt uit de buurt!:-)

Groeten Victor

Zoek je nieuwe of gebruikte planken? Die laatste zijn tegenwoordig lastiger aan te komen en de prijs ligt ongeveer op het dubbele van nieuwe planken...

Iets verder weg, maar ook goede ervaring met houthandel reijmerswaal in rilland voor steigerhout a 9 euro/ 5 m lengte.

Is dit een goede plek om te vragen of iemand weet waar je in de buurt van Lelystad gebruikt steigerhout kan kopen? Heb nu wel een adresje maar die is behoorlijk duur, €17,5 (incl btw) voor 5 meter. Waren wel mooie planken. Zoek liefst iets in de buurt. Ik heb namelijk nog geen aanhanger, duurt nog ff voordat ik die kan aanschaffen :-)

Groeten,
    Aaron

Forum Rechten