Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 37 van de 141 EersteEerste ... 2735363738394787137 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 1403
    2015-09-30 16.22.05.jpg

Bestelling : alles moet 1,5mm dik worden.... Morgen komt er wenge binnen en dan kan ik gaan schuren...Zulke dunne stukken schaaf ik liever niet...schuren gaat iets makkelijker

2015-10-01 10.00.14.jpg

Vandaag nieuwe leverancier gezocht....lekker een tijd in de file gestaan.....pfff.....Gelukkig waren we met z'n tweeen...Dan gaat de tijd best snel. Houttripjes doe ik altijd samen met iemand. Lange afstanden rijden is niet aan mij besteed. Was een goed bezoek, leuk bedrijf en een potentiele leverancier voor Masave.

2015-10-01 16.42.33.jpg

Net nog even wat foto's gemaakt voor de laatste dag van de mailing vijfdaagse. Dit vind ik altijd erg leuk. Vijf dagen achter elkaar stuur ik dan alle klanten een bericht met bepaalde stukken hout. Boel werk maar volgens mij wordt dit gewaardeerd. Helaas kan ik niet iedereen helpen want wie als eerste reageert mag het kopen. Vaak zoek ik dan naar een alternatief en dat werkt goed.

Morgen richting werkplaats om zaken voor te bereiden voor dit weekend. Een boel mensen komen hun bestellingen ophalen en dan is t goed om eaa voor te bereiden.

wordt zeker gewaardeerd Rick, super elke dag die mailing, ook als ik niets nodig heb.

Het wordt erg gewaardeerd rick. Ik ben benieuwd naar de stukken die mijn kant op gaan komen.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    2015-10-02 08.59.33.jpg

Vanmorgen nog even aan de slag gegaan met wat tineo....bijzondere houtsoort is dat toch....Volgens mij zie ik wel 5 verschillende kleuren in zo'n plank.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Hey Rick ben je toevallig niet op zoek om een filiaal in brugge of omgeving te plaatsen.

Anders stuur ik wel mijn vacature door

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    @geneyn : Dat idee heb ik wel eens gehad inderdaad. Toch maar vanaf gezien.

Nu richting werkplaats...beetje vroeger dan normaal maar de eerste bezoeker staat om 8 uur al voor de deur. Gedurende de hele dag komen er mensen naar de werkplaats, erg gezellig dus.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Het was een super mooie dag gisteren ! Veel bezoek en eigenlijk iedereen kunnen helpen aan het hout wat zij zochten. Straks even naar de werkplaats om nog even op te ruimen, daar had ik gisteren geen puf meer voor. Verder nog twee kleine klusjes doen. Vanmiddag gaan Geertje en ik alle bestellingen inpakken...en dat zijn er erg veel deze week.

2015-10-03 08.25.33.jpg
    Auto vol met essenhout...

2015-10-03 10.38.09.jpg
    Dit blad is ook opgehaald

Hey, bekende auto! Ik mis alleen nog een foto van de voorkant, haha.
    1e balk inladen ging mooi. Bovenop het dashboard en dan stak het aan de achterkant nog een beetje uit. 2e balk er overheen schuiven, ging ook mooi. Terwijl ik de 3e balk in de auto laadt, buigt Rick zich even over de voorruit heen... Hmmz.. Gert-Jan.. Volgensmij heb je die vorige balk ook iets te ver doorgeschoven..
    Oepsje Naja, donderdag komt er weer een nieuw raam in
    Laatst gewijzigd door Woldenga; 04-10-15 om 17:05.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geneyn Bekijk Berichten
    Hey Rick ben je toevallig niet op zoek om een filiaal in brugge of omgeving te plaatsen.

Anders stuur ik wel mijn vacature door
    ik heb sinds kort wel een nieuwe plek om dat te doen

Masave, afdeling west vlaanderen

@woldenga....Ja....Dat was vervelend inderdaad...Die foto heb ik maar niet gepost......Nou voorruit...oeps....ik bedoel "nou vooruit!"

2015-10-03 08.25.13-2.jpg

@bert : Mooi dat je een plek gevonden hebt !! Zie je wel...vakmensen komen altijd wel aan werk...

Forum Rechten