Advies lamellenfrees

Hein73

Actieve deelnemer
6 jan 2015
27
0
Eerste ervaringen met de Bosch GFF: nauwkeurig, freest scherpe groeven, goed af te stellen, goed te richten, loopt lekker soepel, makkelijk te bedienen, voelt solide aan, zeer goede stof afzuiging (itt de Ferm waar er bijna niets in de stofzak verdwijnt) laat hierdoor ook geen stof achter in de groef (ook itt ferm)
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Vraag: Goedendag. Als ik een Makita machine via de webshop www.Rotopino.nl koop kan ik deze dan ook voor de 3 jaar garantie registreren? Ik zie deze verdeler er niet bij staan. Is het mogelijk dat deze toegevoegd kan worden? als ik daar een machine koop kan ik ook niet de gratis accu registreren. mvg Benjamin Mazereeuw

Antwoord: Rotopino is geen officiële dealer van ons. Als je een machine bij hen koopt kun je deze niet registreren. Niet voor de verlengde garantie en ook niet voor de gratis accu actie. Ik adviseer je om bij een officiële dealer van ons te kopen.
Dat lijkt me een duidelijk antwoord. Nu weten we wel waar we aan toe zijn dat is dan ook wel weer handig.
 

HansB

Actieve deelnemer
7 okt 2014
525
0
Regio Arnhem
Eerste ervaringen met de Bosch GFF: nauwkeurig, freest scherpe groeven, goed af te stellen, goed te richten, loopt lekker soepel, makkelijk te bedienen, voelt solide aan, zeer goede stof afzuiging (itt de Ferm waar er bijna niets in de stofzak verdwijnt) laat hierdoor ook geen stof achter in de groef (ook itt ferm)

Hoewel ik de ferm ook een matig apparaat vindt (wat wil je voor die prijs) werkt de stofafzuiging bij mij super.
Of bedoel je de stofverwijdering zonder stofzuiger? Werkt dat wel goed bij de bosch?
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Vanmiddag de Makita opgehaald meteen een doosje koekjes erbij dan kan ik wel even vooruit :)
Net even op een plankje geprobeerd maar dat gaat wel erg mooi, kwam er al wel achter je moet de machine goed stil houden anders wordt het gleufje te breed.
Vanavond nog even registreren bij Makita en dan komt er ook nog een accu bij :)
 

Hein73

Actieve deelnemer
6 jan 2015
27
0
Hoewel ik de ferm ook een matig apparaat vindt (wat wil je voor die prijs) werkt de stofafzuiging bij mij super.
Of bedoel je de stofverwijdering zonder stofzuiger? Werkt dat wel goed bij de bosch?

Bij mij werkt dit absoluut niet. Grappig dat dit zo per apparaat kan verschillen. De Ferm sproeit bij mij vooral stof in het rond. Bij de Bosch verdwijnt het allemaal netjes in de stofzak.
 

Hein73

Actieve deelnemer
6 jan 2015
27
0
Vanmiddag de Makita opgehaald meteen een doosje koekjes erbij dan kan ik wel even vooruit :)
Net even op een plankje geprobeerd maar dat gaat wel erg mooi, kwam er al wel achter je moet de machine goed stil houden anders wordt het gleufje te breed.
Vanavond nog even registreren bij Makita en dan komt er ook nog een accu bij :)

Inderdaad, het is zaak het apparaat goed recht te houden. Lamello heeft een haakse aanslag die je op de zool van het apparaat kan plaatsen waardoor het apparaat te richten is maar dan zit je wel een aardige stap duurder.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Vraag: Goedendag. Als ik een Makita machine via de webshop www.Rotopino.nl koop kan ik deze dan ook voor de 3 jaar garantie registreren? Ik zie deze verdeler er niet bij staan. Is het mogelijk dat deze toegevoegd kan worden? als ik daar een machine koop kan ik ook niet de gratis accu registreren. mvg Benjamin Mazereeuw

Antwoord: Rotopino is geen officiële dealer van ons. Als je een machine bij hen koopt kun je deze niet registreren. Niet voor de verlengde garantie en ook niet voor de gratis accu actie. Ik adviseer je om bij een officiële dealer van ons te kopen.
Mja, dat verklaart al veel...

De geleiderail die ik er bestelde kwam netjes in een houten kist (uit 15mm MDF en een vuren kader, met elvendertig miljoen nietjes – was een uurtje zoet met het uitpakken, en daar ben ik dus blij om! – geen transportschade), maar het viel wel op dat er bijzonder veel Poolse adressen op de labels stonden. Zit ik dus met Poolse Makita in huis :D. Zou de zaag het merken ;)?

(Net even geprobeerd: rotopino.pl werkt gewoon – en neen, ik versta daar ook geen hol van, van die site :) )
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Heb ook een zaaggeleider (140cm) en koppelstrip besteld.
is onderweg.
we zullen zien.
volgende maand de makita lamellen frees kopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.