Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 62
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Workshop Warming Party in Zwolle !!

Hallo allemaal,

Zoals enkele van jullie zullen weten ben ik kort geleden verhuisd qua houtwinkel en tevens qua werkplaats. Nu gaan we 8 november een klein feestje organiseren. Soort van Workshop Warming Party....afgeleide van de House Warming Party

Deze dag is de werkplaats geopend voor iedereen. We laten dan zien wat we allemaal doen. Uiteraard loop ik daar zelf rond als Masave Fijnhouthandel maar tevens zijn al mijn nieuwe werkplaats-makkers ook aanwezig om mensen te laten zien wat zij maken. Het is dus niet een Masave Open Dag maar echt een soort kennismaking met onze werkplaats. Hopelijk kan ik dan ook mijn nieuwe Felder lintzaag laten zien.....

Het lijkt me tof om jullie allemaal te mogen ontvangen en te laten zien waar ik nu een groot deel van mijn tijd doorbreng!!

Zaterdag 8 november 11.00-16.00

Creatieve Werkplaats
    Esdoornstraat 3
    Zwolle

Opgeven is niet nodig maar het zou wel fijn zijn om even een berichtje te doen wanneer je weet dat je langskomt !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Nou dat wil ik wel eens zien.

Als Wim komt, kom ik ook.

jaap

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Ik kom graag en ben erg benieuwd, maar heb al te vaak vrij gevraagd in die periode. Ik moet dus mijn rooster afwachten, dan weet ik het zo'n 1,5 week van te voren.

Athanor
    Guest
    Staat al in de agenda!!! Moet gek lopen wil ik er niet bij zijn

Fons

Leuk! Ik zal er, ijs en weder dienende, zijn.

Eventuele meerijders? Ik vertrek uit Zoetermeer en wil best een (klein) stukje omrijden om iemand op te pikken.

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Helaas kan ik niet komen. Dat weekend zal ik de nachtelijke zorg weer moeten verstrekken.
    Maar ik kom zeker een keer naar de nieuwe lintzaag kijken en natuurlijk zal de houtvoorraad ook wel weer eens aangevuld moeten worden.
    Alvast veel plezier gewenst.

Groet Jos

Rick, datum staat genoteerd.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Helaas Rick, ik ben dan bij mijn schoonvader die 92 wordt.
    Maar niet getreurd, ik zie je voor die tijd nog wel.
    Laatst gewijzigd door O Peatey; 03-09-14 om 11:22.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

ik hou het in het achterhoofd, maar die dag verjaart ook een goeie vriendin van mij..

Forum Rechten