Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Senior Member
    Ingeschreven
    May 2008

waar kopen jullie je freesblokken/koppen

Waar kopen jullie je freesblokken voor de freesbank? (asdiameter 30mm)
    Ik heb ze de eerste keer via Machinehandel Brabant een blok met wisselmessen gekocht (maar niet echt kwaliteit)
    2e keer via Axminster van CMT een 45 graden blok gekocht, ziet er perfect uit (heb 'm nog niet gebruikt) maar zijn best prijzig.

Daar ik nog op zoek ben naar wat andere messen met een extra blok vroeg ik me af waar jullie ze bestellen.

Re: waar kopen jullie je freesblokken/koppen

hoi ik koop mijn frezen bij:
    felder barneveld (heeft vaak aanbiedingen
    Wimac in rijssen
    of defrezenshop.nl
    in het buiteland heb ik nog niet gekeken
    hoop dat ja er wat aan heb
    ben ook benieuwd of er nog andere shops zijn
    groeten dirkjan

Hoi,

Koop ze bij Leitz,die halen en brengen
    ook de zaagbladen voor het slijpen

Hebben een uitgebreide catalogus,weet niet of ze
    die ook online hebben staan

groet,
    albert

Hallo

Ik heb meerdere nieuwe freesblokken en profielmessen bij http://www.defrezenshop.nl gekocht.Gunstige prijzen,levering duurt soms wel wat lang :!: Ik heb verscheidene freesblokken tweedehands op Markplaats :idea: op de kop getikt,er zijn diversen handelaren die nette professionele freesblokken te koop aanbieden voor een fractie van de nieuwprijs. Er zijn ook genoeg particulieren wie er van af willen en vaak niet weten wat de werkelijke waarde is.Met een beetje geluk en handelen (bieden)kom je aan goed freesgereedschap voor een schappelijke prijs.Bij aanschaf van freesgereddschap is het asgat van 30mm.niet zo noodzakelijk , met een paar pasringen kun je gemakkelijk van 50/45/40 naar 30mm toe.

Geurt.

-----niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer-----

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2008

Ik heb gisteren bij wijze van proef een multiprofielblok en bovenfrezenset gekocht bij De Frezenshop
    de bezorgtijd zullen we wel zien :?

Forum Rechten