Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

houten borje met stervorm gedraaid

Het bordje heeft een diameter van 160 mm en 25 mm hoogte. de stervorm werd samengesteld uit iroko en oregon. De buitenste rand is eikenhout.
    Afwerking SHELLAWAX en geschuurd tot korrel 400. De onderkant is ook weggedraaid in een vorm. Als houtdraaier vind ik dat er nergens een uitholling mag aanwezig zijn van een klauwplaat.
    Via het tekenprogramma autocad werd de ster en bordvorm uitgetekend.
    Je kan in bijlage een PDF-bestand openen met de tekening onderaan de foto's . Indien je de tekening wilt afdrukken, ga naar bestand/afdrukken en plaats bij afdrukken ware grootte. Zo blijf je de ware grootte behouden bij het afdrukken. Doe je dat niet, dan kan een kleine afwijking geven tegenover de ware afmetingen.
    Veel plezier bij het draaien.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden

Netje gelijmd en zuiver gedraaid. Is de dikte van de rand niet vrij groot ten opzichte van de hoogte van het bord? of komt dit door de foto de rand is dichterbij dus groter.

Wim, ik denk dat de foto wat verbeelding heeft. De vorm is naar mijn mening correct. De vorm komt overeen met een bordje uit de kast om bijvoorbeeld een stukje taart te eten.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Mooi bordje!

leuk geworden, enne eet smakelijk
    GROETJES MOOTJE

Forum Rechten