Eenvoudige landenkast

Beens

Actieve deelnemer
23 feb 2013
63
0
Volgens mij heb ik dat vaker bij je projecten gelezen Rudy.. :eek:
Zonder gein, ik vind het een erg mooie kast in een mooie kleur, ook wel mijn stijl.
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Die wederhelften ook altijd... #ikkanerovermeepraten ;) ;)


Met deze reactie ga ik de vrouwen even benaderen maar zonder kwade bedoelingen natuurlijk !
Hier in België is er een gezegde “Een vrouw is een schoon meubel maar het moet op een ander staan”.
Sorry !!
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Uiteraard ligt het aan de computer en foto's enzo, maar ik zie helemaal geen verschil tussen de eerste kleur en de tweede kleur.

Verder: het is een hele mooie kast geworden!

Groeten, Raymond
 

bartg

Actieve deelnemer
3 jan 2012
191
2
Genk, Belgie
Mooi mooi mooi.

Er zijn 2 redenen waarom ik meubetjes ben beginnen maken.

1 landelijke stijl is hier gewoonweg weinig voorhanden
2 als het er al is, dan is het gewoon peperduur.

Die kast van Rudy past perfect in die strategie, ik denk, nog een jaartje of 20 oefenen, en misschien kan ik dat dan ook....
 

bartg

Actieve deelnemer
3 jan 2012
191
2
Genk, Belgie
Rudy,

heb jij dat hout eerst onder een vlakschaaf gestoken?

Ik sta net voo rhet maken van een kast, copy van een kast die mevrouw al goedgekeurd heeft, origineel is die kast in vol hout gemaakt, gen idee welk, kast is geverfd en ik heb enkel een foto.

Normaal gebruik ik MDF, maar na het zien van jouw kast besef ik dat ik echt werk moet maken van overschakelen.

Maar als ik in de houthandel dergelijk hout haal, dan zijn die planken altijd wel ergens kromof zit er torsie in.

Dus, hoe raak ik aan mooi recht hout?

mvg Bart
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Mooi mooi mooi.

Er zijn 2 redenen waarom ik meubetjes ben beginnen maken.

1 landelijke stijl is hier gewoonweg weinig voorhanden
2 als het er al is, dan is het gewoon peperduur.


Die kast van Rudy past perfect in die strategie, ik denk, nog een jaartje of 20 oefenen, en misschien kan ik dat dan ook....

Zolang moet je daar niet vr oefenen ,zo moeilijk is het nu ook weer niet;)
Ik ben ook maar een hobbyist!!
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Rudy,

heb jij dat hout eerst onder een vlakschaaf gestoken?

Ik sta net voo rhet maken van een kast, copy van een kast die mevrouw al goedgekeurd heeft, origineel is die kast in vol hout gemaakt, gen idee welk, kast is geverfd en ik heb enkel een foto.

Normaal gebruik ik MDF, maar na het zien van jouw kast besef ik dat ik echt werk moet maken van overschakelen.

Maar als ik in de houthandel dergelijk hout haal, dan zijn die planken altijd wel ergens kromof zit er torsie in.

Dus, hoe raak ik aan mooi recht hout?

mvg Bart

Het kastje is gemaakt van palettenhout, moet dus allemaal door de vandiktebank.
Bij de Slagmolen in Genk kun je geschaafd en op maat gezaagd hout bekomen.
Wel op bestelling.
Mvg,
Rudy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.