Laatst bewerkt door een moderator:
Indrukwekkend werkstuk. Is dat radiootje er achteraf bij gezocht of was het juist de inspiratie voor de boven- en zijkanten?
Volkomen gelijk Kor. Ik heb zelf even getwijfeld om andere deuren te maken in kerselaar - dit zou inderdaad de aandacht meer naar de vorm verleggen. Maar uiteindelijk vond ik de tekening van het ebben toch wel heel speciaal en iets wat je zelden ziet, en heb ik besloten het zo te houden (ook wel omdat ik er al heel wat tijd in gestoken heb, en Euros, want dit fineer was niet goedkoophet ebben is door zijn tekening en het royale formaat wel heel erg nadrukkelijk aanwezig
Nee, bij het "spiegelen" van de fineerstroken kwam dit patroon er eerder toevallig uit. De "ogen" zijn in werkelijkheid gaten in het fineer, waar initieel knoesten zaten. In plaats van die te proberen camoufleren heb ik gekozen om ze eerder te benadrukken door ze op te vullen met bladgoud. Volgens sommigen is dat erover, voor anderen dan weer niet...Heb je bewust gekozen dat het op twee gezichten lijkt?
waar heb je dat vandaan en is dat duurder dan gewoon ebben?