PDA

Bekijk Volledige Versie : houtactief stelt zich voor

Houtactief
19-02-12, 20:39
Hallo allemaal!

Bij deze wil ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Jorick Koedijk, ik ben 29 jaar oud en kom uit Drenthe.
Ik ben docent bouwbreed en fijnhout bij een VMBO school in Meppel en daarnaast heb ik een eigen meubelmakerij waarin ik 2 dagen per week actief ben.
Kijk maar eens op www.houtactief.nl voor een voorbeeld alhoewel de echte site pas eind februari van start gaat.
Inmiddels heb ik 13 jaar ervaring en probeer ik mooie dingen te maken die voor mij een uitdaging vormen. Ik hoop dus dat ik op dit forum nog iets kan leren van andere houtbewerkers.

Met vriendelijke groet,

Jorick

rickkoorman
20-02-12, 07:21
Jorick

Welkom op dit mooie forum !!

jan pranger
20-02-12, 09:42
Jorick welkom. Ben benieuwd naar je volledig operationele site. Ook nog iets met houtdraaien?
vr.gr. Jan Pranger.

Houtactief
20-02-12, 15:21
nog niets met houtdraaien maar sta te popelen om met houtdraaien te beginnen, nog iemand die me de basisbeginselen bij wil brengen? Jan misschien?

jan pranger
20-02-12, 19:40
Houtdraailes lijkt me een goed idee. Welke draaibank heb je. Stuur me anders even een PB met gegevens.
Hoor nog wel van je.
vr.gr. Jan Pranger.

mootje
01-03-12, 11:15
welkom jorick op dit leuke forum.

armadaman
01-03-12, 16:17
Hallo Jorick

Welkom hier.

jaap
08-03-12, 16:12
Welkom Jorick, ook leuk er weer een professionele (ik bedoel, iemand die er zijn boterham mee moet verdienen) houtbewerker aan boord te hebben!

jaap

rickkoorman
14-11-14, 06:46
Net even dit berichtje teruggezocht.....19 februari 2012 heeft Jorick zich voorgesteld op t forum.....En een dikke 2 jaar later rennen we samen rond in dezelfde werkplaats !!

Ik ben erg blij met deze samenwerking. Goede vakman, aardige kerel en wil graag zijn kennis delen met andere houtbewerkers.