Inlands Eiken bomen te koop verwerkt tot planken of schijven is ook mogelijk.

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
:DHa dag mede forumleden.
Ik wil al heel lang m'n eigen hout zagen drogen en gebruiken. Nu ben ik een grote hoeveelheid hout aan het aankopen. Deze ga ik verzagen tot planken.
Om het rendabel te maken moet ik jammergenoeg grote hoeveelheden aankopen. Zoveel kan ik zelf niet opslaan.
Daarom wil ik aanbieden om tegen kostprijs voor forumleden planken en balken te zagen.
Het enige wat er dan nog moet gebeuren is ophalen in landmseer (10 minuten boven Amsterdam)
Het lastige is dat er wel wat haast bij is. Maandag moet ik laten weten hoeveel ik afneem. Uiteraard moet het dan nog verzaagd te worden dus zal het pas later opgehaald te hoeven worden.

Afname is vanaf 2 meter tot 6 meter lang. Stamdiameters zijn 80cm tot 100 cm.
Richtprijs zal ongeveer 150,- per ton hout zijn. Dat komt dus neer op 15 cent de kilo!
Het gaat hier niet om een commerciële aanbieding, maar om een manier om forumleden voor kostprijs een mogelijkheid te geven om iets te doen wat in je eentje niet te doen is, tevens is het natuurlijk ook een manier om voor mij iets te doen wat in m'n eentje erg moeilijk is om te doen.

Wie interesse heeft, graag reageren via deze post, ik denk dat m'n inbox anders heel snel vol raakt.

Hartelijke groeten,
Rik Blaauw

0629038686
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Verder geen interesse?
miss over 1 of 2 jaar weer een kans als ik weer wat hout ga zagen.
Tot morgen ochtend kan er nog gereageerd worden.

Groetjes,
Rik
 

tom op eigen houtje

Actieve deelnemer
23 nov 2014
729
1
41
Rimburg
tomopeigenhoutje.webnode.nl
Hoi Rik
ik zie je post vandaag pas
ik heb wel intresse ik was nog opzoek naar betaalbaar inlands eiken zowel
om te draaien als om balken en planken te zagen
alleen zit je wel ver weg om even met een aanhangertje over en weer te gaan rijden vrees is
ik vind het wel gek dat er niet meer intresse lijkt te zijn
mvg tom
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Hoi Rik
ik zie je post vandaag pas
ik heb wel intresse ik was nog opzoek naar betaalbaar inlands eiken zowel
om te draaien als om balken en planken te zagen
alleen zit je wel ver weg om even met een aanhangertje over en weer te gaan rijden vrees is
ik vind het wel gek dat er niet meer intresse lijkt te zijn
mvg tom

Dag Tom dat is idd wat ver, staat tegenover dat je dan wel gezaagde planken hebt met mega doorsnedes.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Dat zijn inderdaad wel brede delen.

ik heb wel interesse in een bool van 2,5 a 3 meter.

gezaagd in 27 en 52 mm

Dat is mooi Edjebel zou je me kunnen bellen?(mijn nummer staat in het eerste bericht) of zou ik je je nummer in een pb kunnen sturen dan kan ik contact met je opnemen, dat is wat praktischer.

dank,
Rik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.