Zo goed als nieuw in de originele doos: Waardeloze schaaf

blommetje92

Actieve deelnemer
30 dec 2018
91
18
Leuven
Bij dezen bied ik mijn Skandia schaaf te geef aan. Ik kan er niet goed mee omgaan en heb nu een Silverline waar ik wel mee uit de voeten kan. Misschien dat één van jullie er nog een nut voor heeft, anders gaat hij naar de kringloop. Wees gewaarschuwd, het gebruik kan frustrerend zijn.

Screenshot_2020-06-08-17-27-11-350_com.miui.gallery.jpg
Op te halen in Enschede. Verzenden wil ik best, maar lijkt me de kosten niet waard

Met vriendelijke groet
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.145
2.627
Lijkt op zo'n schaaf uit de 2,5 euro bak bij de bouwmarkt. Doen het goed als gipsschaaf. Voor hout volstrekt nutteloos. Ik heb de zool wel eens proberen te vlakken met een bandschuurmachine, maar dan houdt je weinig vlees over.
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Wees slim, haal hem uit elkaar, of bewaar hem.

Als je ooit besluit zelf een schaaf te bouwen heb je alle onderdelen.

Succes.

Gr Danny
 
  • Leuk
Waarderingen: OntHout

LFlab

Post veel
7 mei 2018
969
310
Rosmalen
Die knopjes om de schaafbeitel te verstellen zou je nog wel kunnen gebruiken als je iets anders instelbaars wil maken 😀
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.789
749
Enschede, Twente
Gevouwen staal, geen gietijzer. Die plastic handvaten zijn al waarschuwing genoeg… Ik heb een ouder model van deze — om me eraan te herinneren niet mijn geld uit te geven aan bagger.
Je doet de mensheid een plezier door deze in de ton te flikkeren (en dan maar hopen dat ze bij Twente Milieu zich houden aan de gedragscode…).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.